25 Nisan 2015 Cumartesi

Mimlendim! TAG: Kitap

Mimlendim! TAG: Kitap


Herkese merhaba, sevgili Sadevederin beni çook güzel bir mime davet etti, bugün çok yorgunum şimdi yapamam yarın yaparım diyordum ama mim okadar hoşuma gitti ki erteleyemedim hemen oturup yaziyim dedim. ^-^

Bir kitap olsaydınız ne olurdunuz, nasıl olurdunuz?

Bir kitap olsaydım, adım ' Amaçsız' olabilirdi. Kendimi anlattığımdan değil, insanların çoğunun amaçsız olmalarından kaynaklanan sorunları baz alırdım çünkü gerçekte bu  gibi sorunları düşünüp çarelerini şekillendiriyorum aklımda, insan hayatında ne kadar rahat olursa olsun, o rahatlığın için yine bir dert bulur mutlu olmaz. Bunun için hem bu konuya değinerek insanın nankörlüğünü , hemde hayatının en zor olduğu dönemde ölümün en kolay seçenek olduğuna değinmek olurdu amacım. Bunların ikisinin arasındaki bağlantıda zaten kitabın adından geçiyor. Böyle insanlar çok değil mi hayatta? Bence faydalı bir kitapta olurdu hem. ^-^

Mimlendim! TAG: Kitap

Kitap kapağımda, masmavi gökyüzünde bembayaz bulutların olduğu, belki en alt kısımda biraz çimlerin olduğu içacıcı bir görüntü olurdu. ^-^

Arka kapak yazısı, Amaçsız bir hayat, boşluğun takendisidir. Sen sen ol  elindeki en değerli mücevherin olan hayatını boşa harcama, derdi tasayı bir kenara bırakıp kendine kıymet vermeye bu kitabı okuyarak başla. demek olurdu.

Önsözde, başarılamayacak hiçbirşey yoktur, senin başaramayacağını düşündüren bir zihin, çevre vardır. Sıkı Tutun Düşüncelerinin derinliklerindeki hayallerin sana ne kadar uçuk gelip ama bi okadarda dibinde olduğunu sana göstermeye gidiyoruz. diyebilirdim.

Mimlendim! TAG: Kitap


İçeriğide aynı bu şekilde olurdu, yani insanların birşeyler için çaba sarfetmesi için teşvik içeren,yol gösteren, biraz bile olsa kitapta kendilerini buldukları durumları paylaşırdım.

İşte ben bir kitap olsaydım kitabım böyle olurdu! ^-^ Ya sizin kitabınız nasıl olurdu? 

Ozamaan herkesi bu mime davet ediyorum, hemdeee takip ettiğim birkaç kişiyi bu mime davet ediyorum! ^-^

edebiyatingrihucreleri , kizlarindunyasibenherneysemokahveyanikitap 'ı mimliyorum. Elbetteki takip ettiğim kitap sever, blogunda kitaplara değinen arkadaşlarım vardır. Hatta severek takip ettiğim ama kesin şuan unuttum onlardan özür diliyorum, lütfen üzerinize alıp bu mimi yaparsanız çok sevinirim. ^-^ Bloğunda kitaplara değinmeyen birini şimdi mimlersem olmaz, belki istemez, bu kız niye beni bu mimde etiketlemiş der dime ^-^ Buyüzden daveti üzerinize alınıp bu mimi yapın bence çok eğlenceli! ^-^

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)
*Bu yayındaki resimler google üzerinden alınmıştır.

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top