10 Nisan 2015 Cuma

8 Mart Dünya Emekçi Kadınları Günü İndirimi Alışverişim / 8 March World Women Day - My Sales Shop

8 Mart Dünya Emekçi Kadınları Günü İndirimi Alışverişim

Herkese merhaba, evet 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü İndirimi Alışverişimi daha yeni yayınladığıma ben de inanamıyorum. Bu nasıl üşengeçliktir, birde unutmuşum kusuruma bakmayın ^-^ Ozaman hemen neler aldıklarıma geçelim...

8 Mart Dünya Emekçi Kadınları Günü İndirimi Alışverişim

Uzun zamandır Maybelline'in rujlarından almak istiyordum, Koyu kırmızı bir ruj almayı kafama takmıştım ve Rimmel London Kate Moss'un 30 numaralı ruju aklımda vardı. Sonunda istediklerime kavuştum, aldım. ^-^ Birde sevimli ambalajlı Watsons'ın küçük mendillerinden aldım.

8 Mart Dünya Emekçi Kadınları Günü İndirimi Alışverişim

1* Maybelline Bourgogne Burgundy 590 numaralı Ruju, indirimsiz halide çok uygun bir fiyattı. Şuan % kaç indirimle aldım hatırlamıyorum ama muhtemelen %40 veya %30dur. 7 tl gibi bir fiyata Gratis'ten aldım.

2- Maybelline Rich Plum 315 numarala ruju, indirimli fiyatıyla 14 tl gibi bir fiyata Gratis'ten aldım.

3* Rimmel London Kate Moss 30 numaralı ruju, 10 tl gibi bir fiyata Watson'tan aldım.

4* Watsons mendilleride sanırım 3 tl gibi bir fiyata aldım.

    8 Mart Dünya Emekçi Kadınları Günü İndirimi Alışverişim

Maybelline'in 315 numaralı ruju almakta tereddüt ettim, bi karar veremedim renginden dolayı sonunda aldım.

Swatchlarıda aşağıdaki gibi, aslında koymayacaktım. Her biri bloguma misafir olduklarında koyacaktım ama karşılaştırma olur diyede bi koyayım dedim. ^-^ Alalı 1 ay oldu zaten baya kullandım her birini, çok da sevdim. Yakın bir zamanda ayrıntılı düşencelerim ve resimleri blogumda olacak. ^-^


İşte benim 8 Mart indirimindeki alışverişim böyleydi, aralarında kullandığınız varsa düşüncelerinizi okumak çok isterim. ^-^ Bir sonraki alışverişinizde inşallah azda olsa fikir olmuştur. Siz 8 Mart indiriminden siz neler aldınız ? Yorumlarınızı bekliyorum. =)

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

****

8 March World Women Day - My Sales Shop

Hi Everyone! :) Sorry for late post, i am so lazy now because my midterms started. I wanted Maybelline's rouges, dark red rouge and Rimmel London's Kate Moss No:30 rouge so many time. Finally, i bought them . ^-^ And i bought Watsons's Mini hanky's. :)

1* Maybelline's Bourgogne Burgundy no: 590 Rouge ; i bought this 7 ₺ with %40 or %30 sale but this rouges normal prices is so cheap. I bought this rouge form Gratis.

2- Maybelline's Rich Plum no: 315 rouge ;i bought this 14 ₺ with sale from Gratis.

3* Rimmel London's Kate Moss no: 30 rouge ; i bought this 10 ₺ with sale from Watsons.

4* Watsons handy ; i bought this 3 ₺ from Watsons.

I am so happy for i bought what i want. ^-^

I hesitated about should i buy Maybelline's no : 315 rouge for rouges color. Because i am brunette and i dont like pink rouge for brunette like me. I bought them when 1 month ago and i am using these rouges with lovely now. I wont put here rouges swatches but maybe some people wants to see comparison, finally i put. Normally, if my post about shop, i am not put rouge swatches photos. Because i am put rouge swatches photos and details when i will write a post about only that rouge.

Yeaph, my sales shopping is that. i am wondering to your sales shopping. Please comment my post and if you like my posts and you want to more english posts in my blog; please follow my blog and write a e-mail to me about this. ( If you want to follow me click here :) 

For contact with me, look up in this post. Links are there .:)

See you soon, kisses :*

Yasmin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top