11 Nisan 2015 Cumartesi

Kil Sanatı / Kil Aksesuarlarım Şimdi Satışta!

Sanatın Saklı Sırları Kil Sanatı / Kil Aksesuarlarım Şimdi Satışta

Merhabaa, daha önceden sizlere Kil ile uğraştığımı söylemiştim. Kilden belirli şekiller yapıp anahtarlı,kitap ayracı,biblo,küpe,kolye,yüzük ... vs olabileceğinede değinmiştim siparişe göre. ^-^ ( Kil ile alakalı bir önceki yazım için buraya tıklayın. ) İnternettende sipariş alıyorum fakat bazılarımıza göre güvenli olmayan internet üzerinden alışveriş için güzel bir haberim var! Bugünden itibaren bugünde dahil tam 1 ay boyunca Emirgan Korusunda satış yapılacak ve ürünlerimde orda olacak. Dileyen gidip orda görüpte alabilir, Standlarda ben olmayacağım ama yinede ziyaretiniz beni memnun eder. ^-^ İnternetten alışveriş yapıcam derseniz dilerseniz bu postun altına dilerseniz Kil Sanatı adlı instagram hesabıma giripte sipariş verebilirsiniz. Kilsanati adlı instagram hesabıma gitmek için buraya tıklayın. 

Sanatın Saklı Sırları Kil Sanatı / Kil Aksesuarlarım Şimdi Satışta


Yani şuan standlarda satış imkanımız varken ve siz internet üzerinden alışverişi tercih etmiyorsanız bu şansı kaçırmayın derim. ^-^ Siparişe göre aksesuar çeşidini değiştiriyorum, sipariş üzerine yapmıyorsam kendi kafama göre yapıyorsam genelde biblo ve anahtarlık üzerine yapıyorum. Mesela standa gönderdiklerimin hepsi bibloydu hemen hemen ama anahtarlık olunca daha çok tercih edileceğinden anahtarlığa çevirdim. 

Sanatın Saklı Sırları Kil Sanatı / Kil Aksesuarlarım Şimdi Satışta


      Sanatın Saklı Sırları Kil Sanatı / Kil Aksesuarlarım Şimdi SatıştaSanatın Saklı Sırları Kil Sanatı / Kil Aksesuarlarım Şimdi Satışta

Yukarıdaki resimlerin hepsi fırınlanmadan ve anahtarlık olmadan önce halleri , aşağıdakiler ise ürünlerin sonhalleri yani yukarıdakiler fırınladım, pastaların üstlerini süsledim,cilaladım , anahtarlıklarını taktım. Ve işte hazırlar! :)

Sanatın Saklı Sırları Kil Sanatı / Kil Aksesuarlarım Şimdi Satışta

Resimleri standa gönderilmeden birgün önce yani gece pişirdiğim için, resimleri akşam çekmek zorunda kaldım buyüzden renkler farklılık gösterebilir. Nedende Fotoğraf makinesi sarımsı çekiyordu. Her neyse son güne bırakmakta akıl karı değil de işte naparsın yaptık bi hata. ^-^

Sanatın Saklı Sırları Kil Sanatı / Kil Aksesuarlarım Şimdi Satışta

Sanatın Saklı Sırları Kil Sanatı / Kil Aksesuarlarım Şimdi Satışta

İşte böyle, umarım beğenmişsinizdir.Eleştriye ve önerilere son derece açığım, düşüncelerin bana söylenmemesiyle ilerleyemem değil mi ? ^-^ Penguen ve kirpinin fırınlanmış hallerini çekmemişim ya o telaşla, küçük küçük gözüküyor ama hayret nasıl unutmuşum halbuki en önem verdiklerimden. *-* Neyse haydi hepinizi öpüyorum, mutlu hafta sonları =*



Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.




Sevgilerle YasminDelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top