18 Nisan 2015 Cumartesi

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #1 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Combinations - Tips #1

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #1 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Boiler - Tips #1

Herkese merhabaa, musmutlu haftasonları hepimize ^-^ .  Kombin Örnekleri & Kombin Tüyoları başlığı altında uzun zamandır yazı yazmak isteyip hep erteliyordum. Kısmet bugüneymiş, kimisine kombinlerle fikir vermiş olurum, kimisine neyi neyle kombin etmek daha iyi olur düşüncesiyle fayda sağlarım, kimine ise okuyup zaman geçirmesi için bir fırsat sağlamış olurum diyerek neden bahsediceğime biraz değineyim, aslında başta sadece kombinleri koyup kombin yapılabilecek örnekleri göstericektim ama daha sonrasında düşündüm biraz daha detaya girersek birkaç öneride verebilirim. Tabi kide moda ile ilgili birşey okumadım okul olarak ama bir insan sabahtan akşama moda tv programlarını izlese bile birşeyler kapar. Bende hem okuduğum hem izlediğim kimi şeyleri bilenlere hatırlatmak bilmeyenler anlatmak amacıyla yazıcam. Herhangi bir hatam olabilirtabiki uzmanlık alanım olmadığı için bu yüzden size yanlış olarak gelen şeyleride bilmek isterim. Böylelikle birbirimize fayda sağlamış oluruz. ^-^ Yine çok konuştum ama konu başlığımı anlatabilmişimdir inşallah. :D

Herkesin tarzı,zevki,renkleri farklıdır, kesinlikle tartışılamaz. Bazıları zıt renkleri kullanarak yada ne bileyim birbirini tamamlamayan farklı parçalarlada uyumu yakalayabilir, ben genellikle birbirlerine yakın olan renkleri tercih ediyorum. Bluze göre kombin yapıyorum genelde mesela bu kombinde renkli bir bluz var buyüzden pantolon seçimimizin yelpazesi çok çeşitli renk açısından. Aynı şey çanta ve aksesuar içinde geçerli. Bende, bende olan ürünleri en çok bu bluza uyana göre kombinledim. Bence fenada olmadı, kimisine göre çok renkli gelebilir, kimisine görede aksusar bakımından sade gelebilir, neyse ozaman ürünlerden bahsedeyim biraz ...

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #1 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Boiler - Tips #1

Fotoğrafta bluzun rengi daha soft çıkmış, neyse bu bluzu Pull&Bear indiriminden 30 tl ye almıştım. Yarım kollu bir bluz ve çok kolay kombin ediliyor içindeki renklere bayıldım zaten! Modelide dar değil biraz salaş, arka kısmı önüne göre daha uzun. :) Ben içindeki renklerden pantolon,çanta seçimini yaptım. Genelde yukarıdaki kombini kullanıyorum ama aşağıdakide olabilir, çanta ve pantolonun aynı renk olması biraz boğabilir ama ayakkabıya göre çokda iyi durabilir.

Yukarıdaki yeşil pantolonu Bershka dan, sanırım 40 tl gibi bir fiyata aldım. Düşük bel ve dar bir pantolon, arkasındada cepleri var. Bu rengi çok seviyorum ve bu pantolona hakikaten bayılıyorum çünkü bacakta toplanma yaptığı söylenemez sadece bana biraz uzun ve bileğim ince olduğu  için bilek kısmı tam yapışmıyor. Tam boyuma görede bilerek kısalttırmadım, bilekte biraz birikmesi boyu daha uzun gösterdiğini söylüyorlar. Tabi uzun gösteriyor diyede dizimize kadar biriken upuzun bir pantolon giyinmemeye dikkat edelim. :) Mantıken düşünürsekte bilekte biten pantolon boyu hakikaten keser yani kısaltır. Neyse, dar olmasına rağmen çok rahat, bazı pantolonlar genişliyor ama bunda öyle bişey görmedim şuana kadar aldığım gibi giyiniyorum. Başka beğendiğim bir rengi olursa hatta aynı renginden bile olsa kesin alırım diyebileceğim bir pantolon. :)

Bordo çantam ise rengine aşık olup aldığım, kullanımı zorda olsa uygun fiyatıyla birlikte kaçırılmayacak bir üründü bence. Pull&Bear dan 35 tl ye aldım. Çıtçıtlı katlamalı çanta bence çok küçük, hatta bazen aüzını zor kapatıyorum. Çantanıza çok fazla birşey koymuyorsanız rahatlıkla kullanabilirsiniz ama yinede katlamalı ve dar bir çanta olması dibini görmenizide zorluyor. Herşey bir yana çantayı aldıktan sonra takacağım ilk gün bir baktım içi çok kötü kokuyor. O koku nasıl anlatılır nedir bilemiyorum, havalandırdım, parfüm sıktım vs. herşeyi yaptım geçmedi, değişimede üşendim. Gezmeye gittiğimde mağazada bu ürünü görünce kokladım kokmuyorduç Bana böyle denk geldi heralde içine ne koysam siniyor sanki, zaten fermuarı açtığın gibi geliyor. Bu biraz moralimi bozuyor tabi... 

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #1 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Boiler - Tips #1

Yukarıdaki taytın kumaşı sanırsam dalgıç kumaşı. Ben çok sevdim dar ve düşük bel bir tayt. Biliyorsunuzdur ama yinede hatırlatmakta fayda var bol giyindiğiniz pantolona göre dar giyindiğiniz pantolonlar boyunuzu uzun gösterir. Modelinde dizinin ortasından dikiş geçiyor o biraz rahatsız edici. Birde bileklerin arkasında fermuar var birde bu özelliğini sevmiyorum. Kendiliğinden açılmıyor Allah'tan şuana kadar. Bershka'dan 20 tl gibi bir fiyata aldım diye hatırlıyorum. bundada genişleme olmadı, çok rahat bir tayt. Rengide bu kadar bordo-kırmızımsı değil birazcık vişne çürüğünede kaçar gibi bir hali var. Açıkçası başka rengini beğensem alabilirim yani.


Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #1 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Boiler - Tips #1Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #1 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Boiler - Tips #1

Bilekliklerinde fermuarlarda bu şekilde...

Flaşlı ve flaşsız olarak çektim rengi anlaşılsın diye ama umarım anlaşılıyodur. :)

Evet geldikk cüzdanlarını ve aksesuarlarını sevdiğim Stradivarius'tan 22 tlye aldığı bu kolyeye. ( Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz üzere.) Yine severek kullanıyorum, mavi olması tabiki kendisini bana daha çok sevdiriyor. ^-^ Her rengi vardı nerdeyse Stradivarus'ta, zaten bu kolyede her yerde var bence rahatlıkla bulabilirsiniz beğendiyseniz. :)

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #1 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Combinations - Tips #1

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #1 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Boiler - Tips #1

Ayakkabı olarak Turkuaz rengindeki pastel koleksiyonundan Keds tercih ediyorum. Açıkcası üşenip aşağıdan ayakkabımı getiremedim mazur görün, açıkcası getirseydimde bez bir ayakkabı olduğu için  napsamda iyi temizlenmiyor o açıdanda bu resim iyi oldu. Ben bu ayakkabıya bayılıyorum ya! Rengine ayrı rahatlığına ayrı bayılıyorum. Baya oldu ben bunu alalı1 seneyi geçti kesin zatende 2 sene oldumu diye düşünüyorum. O kadar seviyorumki atmaya kıyamıyorum hatta artık perişan olunca aynı rengi alıcam gibi. Fiyatı 100 tl civarlarında oluyor ben Taksim'deki Marka Park'tan almıştım. Beyaz ve simli turkuaz bağcıkları var ama ben hep simli olanı tercih ediyorum, çok daha güzel duruyor bence. ^-^ Bu arada bu kedsleri ilk kombinimle kullanıyorum 2. si ile değil onuda söylemeden geçmiyim. Aslında bakarsınız 2.yi şuana kadar 1 kez falan kullandım galiba 1. daha güzel bence. :D Hangisi bana göre güzelse ben bayağı öyle takılı kalıyorum kombin olarak:D

Bu aralarda yazlık pudra,altın veya pudra renginde topuklu bir ayakkabı arıyorum. Öneriniz varsa çok sevinirim. ^-^ Bu arada yeni konu başlığımız ile ilgili olsun kombinim ve yorumlarımla ilgili olsun tüm düşünce ve yorumlarınızı bekliyorum. ^-^ Umarım beğenmişsinizdir, merakla sizlerin okumasını bekliyorum, hepinize iyi hafta sonları... =* Kombin örnekleri,tüyoları yazımın 2. postu ( devamı ) için buraya tıklayın :)

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

****

What Should I Wear Today ? /  Examples Of Combinations - Tips #1


Hi Everyone! ^-^ Happy weekend, i am starting to new subject heading, new subject heading's  name is Examples Of Combinations / Combinations tips. I am not a fashion designer or other something. I am just university student. I always read about fashion, i always watch about fashion and bla bla bla ... I love talk about fashion.  I will give you some tips about Combinations but if i tell something wrong about Combinations or fashion, please warn me with comment. Because i am not a fashion designer or other something, i just love fashion so much. Just that. :) I am preparing 2 Combinations. ( You should look up for 2 Combinations photos. )

I bought this blouses 30 ₺ from Pull&Bear with sales. I love this blouses. This blouses is half sleeve and not narrow, its out at heels. 

I bought this green pants is 40 ₺ from Bershka. Its narrow and low waist. It didnt expand. I love this color and i love this pants because this pants's stance is so good! This pants is tall for me but i didnt shorten this pants for me because if pants is stance tall for you, you will be taller than normal size. ( I always prefer this Combinations. )

I bought this bag 35₺ from Pull&Bear. Its so small, i loved this bags color. I bought this for color! ^-^ I am unlucky for this bags odor. Whats the bags odor ? I dont know :( I am unlucky for this! I dont know... I looked the other bags but other bags did not addle. I didnt make change because i am so lazy about this topic. I am using this bag with its odor. :/

I bought claret red tights 20 ₺ from Bershka. Its narrow and low waist. Its so comfortable! I didnt love knee's sewings. ( I am not prefer this Combinations always. If i will choose this Combinations, i am not choosing this shoes. I am choosing another shoes. )

I bought this shoes 100₺ from Pastel Collection of Keds. I love this shoes! Because for color and comfortable. 

I bought this necklace's 22₺ from Stradivarius. I love this color with all productes.

 Please comment my post and if you like my posts and you want to more english posts in my blog; please follow my blog and write a e-mail to me about this. ( If you want to follow me click here :) 

For contact with me, look up in this post. Links are there .:)

See you soon, kisses :*

Yasmin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top