24 Eylül 2014 Çarşamba

The Balm Mai Billsbepaid Ruj



Merhaba arkadaslar, bugun sozlere cok severek kullandigim ve rengine bayildigim the balm'in Mai Billsbepaid rujundan bahsedicem. Ruj 4 gr ve sanirim indirimsiz fiyatiyla yada %20 indirim fiyatiyla 20 tl ye gratis magazalarindan almistim. Hep dudagimin tonlarinda goze carpmayacak bir ruj ariyodum ve bu ruj istegimi karsiladi. Dudagimin rengine okadar uyumlu bir rujmuski en sinir oldugum dudak icinin ruj suruldugunde abes durmasi durumuda olmuyor.


 Ilk surdugumda dudagima ferahlik hissi vermisti, bende dudaklarim cok hassas oldugu icin dokundugunu sanmistim. Megersem boyle bir ozelligi varmis. En sevdigim bir ozelligide beni rahatsiz edicek bi kokusu yada tadi olmamasi. Dudagimda agirlik yapmiyor, kusurlari belli etmiyor. Gayet rahat suruluyor, renginden dolayida olsa gerek pek dikkatli surmeme gerek kalmiyo. Nemlendirici ozelligi var hafif nemli duruyor dudaklarimiz. Ben ilk kullandigim zamanlarda dudagim cok kuru ve bakimsizdi. Kurumus dudagin ustune kat kat surunce parca parca olup (dudagin ustundeki olu tabaka durumu bu hale getiriyor oysaki ) plastik gibi duruyo eminim boyle durmasini sizde istemezsinizki bence cogu rujda ayni sey oluyodur yani rujdan kaynaklanan birsey degil diye dusunuyorum. Bunun icin dudak bakiminiza onem vermeniz gerekmekte, dudaga peeling yaparak olsun yada balm surerek yumusatip nemlendirebiliriz, dudak bakimini bir sonraki yayinlarimda daha ayrintili bahdedecegim. Sahsen ben ruju surmeden oncede balm suruyorum hem daha kalici olmasini sagliyor hemde daha dogal durdugunu dusunuyorum. Dudak cizgilerimin arasina girip cizgiyi belli etmeside azaliyor boylelikle.



 Benim bu ruj hakkindaki dusuncelerim bunlar umarim sizde benimle ayni fikirdesinizdir ve yazimi begenmissinizdir. Yorumlarinizi merakla bekliyorum. Bir sonraki yayinimi kacirmamak icin blogumu takip etmeyi unutmayin.

Bloğumun sağ tarafında bulunan 'bu siteye katılın' yazan mavi butona tıklayıp beni takip etmek istermsiniz? Yazılarımıda kaçırmamış olursunuz:)

Sevgilerle YasminDelRey

2 yorum:

Bumerang - Yazarkafe
back to top