11 Eylül 2014 Perşembe

Bebak'ın Acıbadem sütü ve Makyaj Temizleme Mendili / Acıbadem sütü yararları nelerdir?



Merhaba bir süredir kullanıp memnun kaldığım ürünü sizlerlede paylaşmak isterim. Ürünü tanıtmadan önce Acıbadem sütünün yararlarını anlatıyım biraz;
-Acıbadem sütü cilt için faydalıdır.
-Nemlendirme özelliği vardır, yoğun nemlendirmesiyle hızlı emilir.
-Kurumu ve cildin çatlamasına karşı koruyucudur.
-cildi güzelleştirir ve besler.
-Hamilelik dönemindeki yırtık,çatlaklara iyi gelir.



Yani kısacası bir sürü kimyasal madde içeren makyaj temizleyicileri alacağınıza acıbadem sütü veya acıbadem sütü içerikle makyaj temileme mendili alın, makyajınızı temizlerken besleyin,nemlendirin. :)



Kuru bir cilde sahibim ve kolay kolay yüz kremi bulamıyorum. Kuru ciltler için kremler aldığımda çok yoğun bir nemlendirmesi olduğundan yüzüme sivilce basıyordu. Herhangi aldığım bi kreminde etkisini pek göremedim. Ama acıbadem sütüne kullandığım yüzümde bir sivilcelenme olmadı, yumuşacık yaptı. Makyajıda çok güzel temizliyor ister mendilini satın alıp temizleyin mayajınızı ister acıbadem sütü kremini pamuğa azcık döküp temizleyin bu size kalmış :)



Mendili hatırladıgım kadarıyla gratisten 4 tl ye kreminide 9 tl civarında alığım hatırlıyorum. Kaç ml içerdiğini yada içeriğinde neler olduğunu resimlerden görebilirsiniz :)

Bloğumun sağ tarafında bulunan 'bu siteye katılın' yazan mavi butona tıklayıp beni takip etmek istermsiniz? Yazılarımıda kaçırmamış olursunuz:)

Yorumlarınızı bekliyorum, Sevgilerle YasminDelRey

1 yorum:

  1. merhaba ben geldim bana da beklerim http://suhedanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top