19 Mayıs 2015 Salı

Gözler Nasıl Büyük-Küçük Gösterilir ? / Gözlerin Makyajla Küçültülmesi-Büyütülmesi

Gözler Nasıl Büyük-Küçük Gösterilir ? / Gözlerin Makyajla Küçültülmesi-Büyütülmesi

Herkese Merhaba, öncelikle 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramınız Kutlu olsun. ^-^ Bu 2 hafta boyunca finallerim var, blogla ilgilenemiyorum her nekadar finallere çalışmasamda, kusuruma bakmayın. :( Şimdi 3-4 gün sizlere yazı yazmıyorum ama bu yazıyla belki telafi ederiz, çünkü çok merak edilen bir konu olduğunu düşünüyorum. ^-^  Uzun süredir yazmak istediğim bi konuydu bu. Büyük olan gözler makyajla nasıl küçük gösterilir? Küçük olan gözler makyajla nasıl büyük gösterilir? Bu soruların cevaplarını, bloğumda ilk defa paylaşacağım videomla ve herzamanki gibi yazılarımla cevaplayacağım. Baştan söylemeliyim ki ilk defa video çekiyorum bu yüzden fazlasıyla amatörüm, mazur görün. ^-^ Neyse ozaman başlayalım...

Gözler Nasıl Büyük-Küçük Gösterilir ? / Gözlerin Makyajla Küçültülmesi-Büyütülmesi

Büyük Gözlerin Makyajla Küçültülmesi ;

Gözler Nasıl Büyük-Küçük Gösterilir ? / Gözlerin Makyajla Küçültülmesi-Büyütülmesi

1** İlk önce tercih ettiğiniz göz kalemini üst ve alt göz kapağınızın iç kısmına sürüyoruz.
2** Daha sonra üst göz kapamığımızın dışına kalın bir şekilde kalem çekiyoruz, tüm göz kapağına siyah farda sürülebilir.
3** Ardından kirpik diplerime yakın olan kısmın dahada siyah olması için eyeliner çekiyoruz.
İşte son durum bu şekilde. Gözün küçük gösterilmesindede en etkili olan şey gözün içerine siyah kalem çekmektir, ne kadar yoğun ve dhaa siyah rengi olan kalem çekereniz gözünü küçük göstermede o kadar başarılı olursunuz. Resimleri daha yakın veya daha uzaktan çektiğimden boyutları farkedebilir, farkı net bir şekilde iki gözün karşılaştırmasında görebilirsiniz. :)

---------------

Küçük Gözlerin Makyajla Büyütülmesi ;

Gözler Nasıl Büyük-Küçük Gösterilir ? / Gözlerin Makyajla Küçültülmesi-Büyütülmesi

1** Alt ve üst göz kapağınızın iç tarafını tercih ettiğiniz beyaz göz kalemini sürün veya benim gibi henüz almadıysanız bir sakıncası yoksa beyaz farda sürebilirsiniz.
2** Alt göz kapağınızın dışına siyah göz kalemini çekiyoruz.
3** Üst göz kapağınızın dışına beyaz far uyguluyoruz. Eğer simli uygularsanız gözünüzün dahada büyük gözükmesini sağlayacaktır.
4** Üst göz kapağınızın dışına siyah göz kalemi çekiyoruz. ( Benimkinden biraz daha ince çekilebilirdi.)
5** Daha sonra alt ve üst kirpiklerimize maskara sürüyoruz.
6** Ardından son olarak göz çevresi daha belirgin olması için siyah eyeliner çekiyorum.
İşte bu kadar! :) Bu işlemlerde gözü büyük göstermede en etkili olan şey zaten gözün içerisine beyaz kalem çekmek, ne kadar yoğun çekerseniz okadar etkili olur. Maskarayı sürerken kıvırarak(döndürerek) sürerek göz kapağını hafif kaldırmasıylada büyük göstermede başarılı olunabiliyor. ^-^ Şimdi Büyük göstermek isteğimiz ve küçük göstermek istediğimiz gözleri karşılaştıralım...

Gözler Nasıl Büyük-Küçük Gösterilir ? / Gözlerin Makyajla Küçültülmesi-Büyütülmesi

Gözler Nasıl Büyük-Küçük Gösterilir ? / Gözlerin Makyajla Küçültülmesi-Büyütülmesi

Sol taraftaki gözün, sağ tarafa göre daha büyük gözüktüğünü farkeden umarım tek ben değilimdir. ^-^ Maskarayı daha iyi uygulayarak ve aynı zamanda göz kapaklarının içine beyaz kalemi iyi çekerek sol gözü dahada büyütebilir farkı dahada arttırabilirdim fakat inanın kamera karşısında bu makyajı silip 2 kez yaptım, o kadar zor geldi. Yani kameraya mı döniyim iyi gözüksün, aynaya bakıp dahamı düzgün yapayım bu kararsızlıkla kameranın şarjı bitince çekimide bitirdim daha yoksa sabaha kadar yolu vardı ^-^. E çünkü ilk defa çekiyorum ve kötü olmasını kim ister, çektimmi iyi becereyim diyorum ama bilemedim ki, belki tekrar bile çekebilirim. Çekerken aynaya rahat bakamadığımdan ekrana bakıyorum onunlada yetinemiyorum. Valla vloggerları tebrik etmek lazım, kalemi gözüme sokarak kör olacaktım ya. :D

Ozaman şimdi geçelim heyecanlı kısma, videomu aşağıdan izleyebilirsiniz. ^-^


Çekim hatalarını nasıl düzelteyim bilemedim valla sırf yazıyla anlattığım şeyi videoda daha iyi anlaşılacağı için paylaştım umarım yararı olur umarım beğenmişsinizdir. Umarım ' Büyük gözler nasıl küçük gösterilir ? Küçük gözler nasıl büyük gösterilir ? ' gibi sorularınıza cevap olabilmişimdir. ^-^ Yorumlarınızı çok merak ediyorum, hem bu yöntemlerden farklı birşey kullanıyormusunuz onuda çok merak ediyorum, şimdi konuşma sırası sizde. ^-^

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz


8 yorum:

  1. Çok güzel ve ayrıntılı bir yazı olmuş canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, yorumlarınız benim için çok önemli ^-^

      Sil
  2. Vay... süper olmuş...Siyah sana ne kadar yakışıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Evet gerçekten de süper olmuş <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederiiiim ^-^ Çok mutlu oldum <3

      Sil
  4. Güzel bir yazı olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top