9 Mayıs 2015 Cumartesi

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim / Gratis İndiriminden Neler Aldım ?

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim

Herkese merhabaa ^-^ , mutlu haftasonlarıı, şimdiden tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun. ^-^ Anneler gününde indirime giren Gratis'e de teşekkür etmek lazım. *-* Bu indirimleri bekleyen tek ben değilimdir heralde dimi. =) Anneler Günü indiriminin yanı sıra tek seferde 75tl ve üzeri alışverişlerde 25 tl değerinde puan kazanıcaksınız deyince tabi ben naptım? Aklımdakilerin zaten 75i geçeceğini biliyordum ama tek seferde dediği için hepsini bir şubede bulmam gerekiyordu ve 5 Gratis şubesi gezerek bir şubesinde 75 i iyicene geçerek, puanımı kapmış oldum.(puanlar 12 mayısta eklenecekmiş karta.) 5 şubeyi gezdim, peki üşendim mi? Tabiki hayır. :D Başka birşey olsaydı tabi üşenirdim o ayrı. *-* Bence çok iyi bir kampanya hatta daha sonra aldıklarımıda biriktirip beraberinde ablamın kartıyla alsaydım bir 25tl'm daha olacaktıda daha aklım ona ermemiş, düşünmemişim, sonra dank etti. Bu kampanyadan 1kez yararlanabiliyorsunuz oyüzden dedim ablamın kartıyla yapardım diye. Ayrıca gezdiğim şubeler çok uzak değildi. 2 Nişantaşında, 1 Teşvikiye, 1 Cevahir ve 1de İtü'de festivale gitmiştim orda girdim. İtü dışındakiler birbirlerine çokda uzak değil güzel bir yürüyüş oldu benim için. Eğer böyle indirimler olduğu zaman kalabalığı çok sevmiyorsanız Teşvikiyede kalabalık olmuyor çok hatta bazı bulunmayan ürünleri görüyordum orada. Ben indirim zamanları böyle geziyorum hep tek tek istediğimi bulana kadar. :D

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim

Neyse şu fotoğrafta göze çarpan 3 deodoranttan bahsedelim biraz. *-* Deodorantları genelde hep aynı fiyatta görüyorum ben, 8 tl falan oluyorlar yine her birini öyle aldım. Genelde Rexona'yı kullanıyorum, kokusunu seviyorum, memnunumda. Bu sefer Siyah&Beyaz olanından yani leke bırakmayanlarından alıyım dedim henüz denemedim kokusunu bilmiyorum. Tabi ki bana 1 tane yeterliydi, sonra başka bir şubesinde bir baktım 2 nivea deodorant alan 1 sinema bileti hediye diyor, tabi kide hemen atladım ve satın aldım. Sineme biletini sordum, ne deseler beğenirsiniz tarihi geçmiş bir kampanyaymış ve broşürü kaldırmayı unutmuşlar. *-* Var mı böyle şans, hiç Nivea kullanmamıştım denemiş olurum bari dedim ama 3 taneside fazla fazla elimde patlamış gibi oldu. Neyse Allah'tan başka birşey dğeil yine gerekli birşey oyüzdende içim rahat biraz. :D

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim Balm Shelter

The Balm Shelter: Geleliiim Anneme neler aldığımaaa! *-* Annem'in fondötene ihtiyacı vardı, bayağı kararsızlık yaşadım sonunda artık baygınlık geçirecekken yine içeriğine güvendiğim sevgili The Balm markasını dayanamayıp aldım. Bloggerlar tarafından çokça övülüyordu ondanda merak etmedim değil. Annem şuana kadar kullandığı süreçte çok kapatıcı olmadığını söyledi. Tabi ki daha fazla yorumu ürünümüz bloğumuza misafir olarak geldiğinde söyleyeceğim. ^-^ %40 + %10 indrimler 30 tl aldım.

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim The Balm Time Balm

The Balm Time Balm : Anneme Gratis'ten aldığım bir diğer hediye ise uzun zamandır makyaj bazı isteyip içerisinde silikon bulundurdukları için içime sine sine alamadığım ama annemin hergün kullanmayacağını bildiğim ve içerisinde silikon olduğu için onuda çok sık kullanmamasını, kullanmadan önce krem sürmesini ve günün sonunda iyi temizlemesini söylediğim The Balm'ın makyaj bazını aldım. Hergün kullanılabilecek şöyle içeriği güzel bir makyaj bazı yok mu ya , çok amaçlı bir ürün bence. Bloggerların yine çokça övdüğü bir ürün bu ama hergün kullanılması önerilmiyor,hemde içerisinde silikon var. Ben hergün kullanmayacaksam napiyim, düğüne gittiğim mi var. *-* %40 + %10 indirimle 36 tl ye aldım.

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim Urban Care Shake & Repair

Urban Care Shake&Repair : Ay bu ürüne sonunda kavuştuumm, nasıl mutluyum anlatamam. Ben bunu indirimden birkaç gün önce aldım aslında. 22.50 tl ye aldım ama işin garibi şimdi Gratis'lerde 24 tl den indirimle 21.50 düşmüş bir şekilde satılıyor. Bende indirimi unutup daha uyguna alabilirdim diyince üzülüyordum ama bu duruma anlam veremedim. Her neyse sonunda benim oldu. *-* Harika kokuyor anlatamam, bloğa misafir olacağı günü bekliyor.

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim Real Techniques Expert Brush

Real Techniques Expert Brush : Fırçalarımı yavaş yavaş Real Techniques fırçalarına dönüştürmeye başlıyorum, bu da ilk fırçam. Çok kullanışlı olduğunu okudum kimisi fondöten, kimisi allık, kimisi pudra için kullanıyormuş. Bi karar  veremedim ne için kullandam ya siz ne dersiniz? %30 indirimle 25.75'e geldi. Bu markanın fırçalarının devamını yine gratis indirimlerini bekleyerek mi, kozmelar veya lilakutu gibi alışveriş sitelerinden mi yoksa amazon gibi yurtdışındaki sitelerden alsam bilemiyorum daha karlı olabilmesi için.

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı

Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı : Evet yine geldiik bir ara ve hala çokça popüler olan bu Loreal'in Elseve mucizevi saç yağına! *-* Bu indirimden önce küçük bir indiriminden 10 tl ye aldım bu ürünü. Şuan mutlulukla kullanıyorum.

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim Eklips Topuz Tokası

Eklips Topuz Tokası : Bu topuz tokasını epeydir istiyordum, Eklips'in bu 2'li topuz tokasını 1.50 tl ye görünce hemen aldım, bir diğerini arkadaşıma verdim. Her yerde pahalı pahalı anlam veremiyordum, buda fazla uygun oldu ama iyi oldu. ^-^ Küçük boyutundan olduğu için sarı olmasına önem vermedim, siyahı yoktu. Büyüğününde siyahı olunca alacağım bir ürün.

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim Wetn Wild Bare it all Ruj

Wetn Wild Bare It All Ruj : Ve ve ve! Sonunda testerını beğenip, çok beğenilip konuşulan ve son günlerde artık almalyım! dediğim Wetn Wild'ın bu rujlarından bir tanesi benim artık. *-* 5.90 tl ye aldım indrimden. Benimkisinin ismi Bare It All. Ben rengini çok sevdim, yine detaylı yorumu ve swatchı bloguma bir dahaki gelişine saklıyorum. ^-^

Anneler Günü İndirimi Gratis Alışverişim

Son olarak İpana'nın diş macununu 13 tl ye, 3 küçük 35 adetlik Benri Makyaj Temizle Pedlerini toplamda 3 tl ye aldım.

İşte benim Anneler Günü Gratis alışverişim ve anneme vereceğim hediyelerim böyleydi! Tabi ki isteklerim hala bitmedi mesela Gosh'ın Nude-Kahverengi tonlarında mat küçük far paleti vardı ama denk gelmedim bir yerde alamadım, son günler gözümü çaptı internette çünkü. Şimdide çıkasım yok evden. Neyse işte, siz alışveriş yaptınız mı ,annenize ne aldınız? Yaptığınız alışverişlerden neler aldınız çok merak ediyorum, benim aldığım ürünler hakkındaki yorumlarınızı,önerilerinizi bekliyorum. Umarım alışverişimi beğenmişsinizdir ve bir sonraki indirimde size ne alacağınız konusunda yardımcı olmuştur. ^-^ Tabi her birini tek tek blogda ağırlayınca size daha yardımcı olurum bu şekilde çok kısa oluyor, o yüzden beni takip etmeyi unutmayın. :D

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim. Umarım ' Gratisten ne almalı , indirimden alınması gerekenler gibi soruları cevaplayabilmişimdir. :)


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz



18 yorum:

  1. hepsini güzel günlerde kullan canı yorumlarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Elseve in bakım yağını çok seviyorum ben de :) indirim yaramış güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullanın canım sen ve annen :) Urban Care Shake detaylı yazısını merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. Selamlar. Sizi henüz açılan Moda Blogları Platformuna davet ediyoruz, blogunuzu eklemek istemezmisiniz? Blogunuzu aşağıdaki adresten ekleyebilir veya eklenmiş olan blogları inceleyebilirsiniz. Saygılar... Modaland - Modalı Hayatlar

    YanıtlaSil
  5. Woow harika ürünler almissin, güle güle kullan canim!

    YanıtlaSil
  6. Aldıklarını güzel günlerde kullan canım :) Elseve mucizevi yağı bende aldım gerçekten güzel

    YanıtlaSil
  7. 98. izleyiciniz oldum. Aslında 100. olmak isterdim :)
    aldıklarınızın hepsini iyi günlerde kullanın Nivea deoları ben çok severek kullanıyorum hafif bir kokusu olduğu için farklı parfümlerle kullandığımda karışık kötü bir kokuya sebep olmuyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bende sizi severek takip ediyorum ^-^ henüz denemedim, rexonaya başladım ,umarım niveayı bende beğenirim ^-^

      Sil
  8. The Balm ürünlerini kimisi çok seviyor kimisi yerden yere vuruyor. Ben de memnun kalarak kullananlardanım. İndirimde denk getirdiğimde kaçırmıyorum şahsen. Gratis bu yılda anneler günü indirimi yaparsa alacağım ilk ürünlerden biri olacak.

    Nivea deo'lar da şu sitede indirimde; https://www.mizu.com/anneler-gunu Almayı düşünen varsa kaçırmasın

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top