11 Ekim 2014 Cumartesi

Kedim Cooper, o bir Chinchilla!


Merhabaa, kimisinin kedisi vardir kimisinin kediye ilgisi vardir. Benim icin ikiside gecerli ,kedileri size sevdirebilecegim bir yapisi var Cooper'in.


Cooper 27 nisan 2012 dogumlu yani 2.5 yasinda. Turu Iran kedisi, chinchilla. Tuyleri bu hafta kesildi, normalde boyle ciliz gozukmuyor her nekadar sarkan bir gobegi olsada bacaklarini tavuga ve amerikan sac kesimiyle beraber E.T ye benzetenler olmadi degil. Tuyleri uzunken tam bir koyuna benziyor o ayri ... Her neyse bende Cooper in okadar cok videosu var ki anneme olan askindan yola cikarak youtube a bir video koymak istedim. Nezaman video ceksem resmen anlar ve ona gore davranir, youtube koyacagim icin iyice ozendim ama anneme olan askini istedigim gibi yansitamasamda tatli bir video cikti ortaya.

Linke tıklayarak videoya ulaşabilirsiniz --> http://www.youtube.com/watch?v=cnwUcj4DXFI&feature=youtu.be



Ilgi cogunluguna bakarak, yorum yapilmasi, videonun begenilmesi ve youtube kanalimla bloguma uye olunmasiyla birlikte hem cooper hakkinda daha fazla bilgi verip onun videolari daha fazla youtube a koymakla beraber bir kediye basil bakilir gibi konularida sizinle paylasacagim. Bunun icin uye olup begenmeyi unutmamanizi rica ediyorum.

Umarim videoyu begenirsiniz ve daha fazlasini istersiniz. Izleyip,begenip abone oldugunuz icin simdiden cok tesekkur ediyorum.

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

1 yorum:

  1. Oww inanılmaz tatlı. :)

    Şu an besleme şansım olmasa da gelecekte bende böyle bir dost istiyorum. Sevginin bu kadar saf halini görmek resmen insanın içini eritiyor. :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top