31 Ekim 2014 Cuma

Indirim Alisverisim + Son Zamanlarda Aldiklarim

Merhabaa bugun  sizlere indirim alisverislerimden ve son zamanlarda aldigim urunlerdn resim ve fiyat listesi hazirladimm.
Gratis indirim alisverisim ve watsons indirim alisverisimden baslayalim ozaman.

*Gratis Alisverisim*

Sanatın Saklı Sırları Indirim Alisverisim + Son Zamanlarda Aldiklarim

Sanatın Saklı Sırları Indirim Alisverisim + Son Zamanlarda Aldiklarim

Demin bir gratis magazasindan ciktim ve artik bloga yaz yazabilirim dedim. Bu sefer birsey almicam desemde daha cok ihtiyac ustune  bir alisveris oldu.

Aldiklarim**
-Dirty works goz kremi= (siskinlik ve morluga iyi geliyormus, ayni zamanda nemlendirici) %45 indirimle 8 tl gibi bi fiyata geldi. Normal fiyati 15 tl.
-Rexona Deodorant ultra kuruluk= kokusu guzel olani aldim. %45 indirimle 5tl gibi bir fiyata geldi. Normal fiyati 9tl.
-Rexona rollon ultra kuruluk koton= anti trandparan olani aldim. %45 indirimi 6tl gibi bir fiyata geldi. Normal fiyati 10tl.
-The Balm instain  pinstripe plum allik= rengine bayildigim alliga sonunda kavustum. En kisa zamanda bu alligin yazisini yazicam. %45 indirimle 18 tl ye geldi. Normal fiyati 32 tl.
-Benri islak mendil ve cep mendil= Buyuk olan %45 indirimle 2 tl cep mendilde ayni indirimle 1 tl gibi bie fiyata geldi. Normal foyatlari sirasiyla 3 kusur ve 1 kusurdu.
-Pastel profesyonel ruj paleji= ben mor tonlari olani aldim ve cokta begendim. Bunu kucuk bi indirimdeyken 14 tlye almistim. Normal fiyati 17tl sanirim.
-Essence aquatix serisi the mermaid tail ve the oceab sand ojeleri: Bayilarak aldim bayilarak suruyorum. Bunu indirimsiz 4.25 tl ye aldim. Toplam 8.50 tl tuttu. Bu serinin ojelerini merak ediyorsaniz yazisini henuz yazdim.Aquatix serisi ojeleri hakkindaki detay ve yorumum icin burayi tiklayin.
-Wetn Wild fast dry grays anayomy ojesi= uzun suredir merak ettigim bir ojeydi. Demin aldim henuz denemedim. %45 gibi bir indirimle 4.50 tl gibi bi fiyata geldi. Normal fiyati 8.50 tl.
-Eklips firca= %45 indirimle 5.5 tl gibi bir fiyata geldi. Normal fiyati 10tl.
-Pastel oje= indirimsiz 2.50 tl gibi bir fiyata aldim.
-Benri goz makyaji temizleme pamugu= cok oneriliyodu sonunda aldim. Ayni indirimle 1 kusur gibi bi fiyata aldim.

Iste gratis alisverisim boyleydii. :)

*Watsons Alisverisim*

Sanatın Saklı Sırları Indirim Alisverisim + Son Zamanlarda Aldiklarim

Watsonsta aslinda cok almak istedigim ama bur turlu karar veremedigim cok sey var. Simdilik bunlari aldim.

Aldiklarim**
-NYC ruj= rengini begenip aldim. %40 gibi bir indirim vardi 5 tl ye geldi.
-Alix Avien Goz Fari Kalemi= rengine ve yumusakligi ayrica simli olmasi onu indirimsiz haliyle 7 tl ye almama sebep oldu. :)
-watsons kuru mendil ve islak mendil ikisinide ayri ayri indirimsiz 3tl gibi bir fiyata aldim.

Watsons alisverisimde simdilik bu kadar. :(

*Bershka Alisverisim*

Sanatın Saklı Sırları Indirim Alisverisim + Son Zamanlarda Aldiklarim

Bu haftasonu blogumda yazisini yazacagim urunlerden biride bunlar. Giyim olarak cok begendigim bir marka bakalim makyaj urunleri nasil benden dinleyeceksiniz.:)

Aldiklarim**
-Goz fari= 15 tl
-Ruj= 12tl

(Bershka Blush-11 Rujun yazısı şimdi blogda! Yazıya ulaşmak için buraya tıklayın. :)

Beshkadanda alisverisim bu kadardii. :)

Evet yine bir indirimi daha beraber gecirdik. Aldigim urunlerden kullandiginiz varsa yada siz idinrimden ne aldiysaniz yorum yapmanizi heyecanla bekliyorum. :)

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya Buraya tıklayabilirsiniz. :) Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;

TWITTER için : twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için : Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.

Sevgilerle YasminDelRey

2 yorum:

  1. aaah ah aquatix ojelerden ben de bulabilseydim keşke=/

    bana da beklerim: http://memyself-makeup.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu kadar hemen bitmesine inanamadim. Ciktiginin ertesi gunu gittigim subede bulamadim Allahtan 2.subede vardi.. belki denk gelir bulursunuz :) tabi hemen ziyarete geliyorum yorumunuz icin cok tesekkur ederimm. ^-^

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top