1 Mayıs 2020 Cuma

Saçlarımı Evde Rengarenk Boyadım | FONDÖTENLE SAÇLARIMI BOYADIM


BEN YURA KAORİ. Bu videoda, evde saçlarımızı rengarenk boyayabileceğimiz bir yöntemle karşınızdayım. Fondöten ve renkli far ile saçlarınızı boyayabilirsiniz. Bakalım nasıl olacak?


Videoda da dediğim gibi günlük kullanabileceğiniz bir yöntem değil, saçınız bir tuhaf oluyor. Bu yüzden yüzünüze hangi renk boya gider diye merak edenlerin uygulayabileceği bi yöntem. Veya fotoğraf çekildikten sonra yıkamanız gerekir, benim düşüncem bu.

Fondöteni saça yedirdikten sonra istedğiniz renkte farı fırça yardımıyla sürüyorsunuz. Ne kadar boca ederseniz o kadar yoğun renk elde edersiniz.

VİDEOYU BEĞENİR VE KANALIMA ABONE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM...

Yura Kaori kanalında neler var?

Ülkeleri sizinle geziyor; nereye nasıl daha ucuza gidilir, görülecek yerler nereler, yemekleri nasıl sorularına cevap arayıp sizlere anlatıyorum. Farklı kültürlerle ilgilendiğim gibi farklı stillerle de haşır neşirim. Başta Kore ve Japonya tarzını ele alarak gördüğüm ve kendime ait bulduğum farklı stil makyaj türleri ve kombinler ile karşınızda olacağım. Kısacası herkesinden kendinden bir video bulmasını istediğim bir kanal burası. Bu zamana kadar sırasıyla Kazakistan, Güney Kore, Japonya, İtalya, Yunanistan ve Gürcistan olmak üzere 6 ülkeye gitmek kısmet oldu. Bakalım gelecek serüvenler nerede gerçekleşecek? ^^
PR: yasmindelrey@gmail.com Instagram : Yura_kaori yura-kaori.blogspot.com.tr etiketler
evde saç boyamak saç nasıl boyanır geçici saç boyama taktikleri renkli saç boyamak pastelle saç boyama kreponla saç boyama tozla saç boyama meyve suyuyla saç boyama saçı renklendirme saçlarımı maviye boyadım krepon kağıdıyla saç nasıl boyanır gramafon kağıdıyla saç nasıl boyanı geçici saç boyası saç tebeşiri saç spreyi boya spreyi renkli saç nasıl yapılır saç nasıl açılır saçı renklendirmek çocuklar için saç boyaması okul için saç önerisi çocuk boyası çocuklar için boya kırtasiye rünü ucuza saç boyamak bir kullanımlık saç boyası geçici saç boyası rengarenk saç yapmak toz ile saç boyamak saç önerisi saç modelleri pembe saç yapmak mavi saç yapmak akan boya kızkıza video saç boyama videosu challenge videosu sağlıklı saç boyama zararsız saç boyama saça zarar vermeden saç nasıl boyanır okul saçı
saçlarımı pembeye boyadım saçlar nasıl renklendirilir saçlarımı nasıl açarım beyaz saç nasıl yapılır saçları platin yapmak gökkuşağı renklerinde saçlar

2 yorum:

  1. Merhaba. Ben blogger'lığa yeni başladım. Merak ettiğim şey paylaştığın markaların sana yasal olarak bir yaptırımları olabilir mi? Şuana kadar böyle mahkemelik bir duruma geldin mi? Ben de böyle bir blog hazırlamayı düşünüyorum. Ama dava açılır diye korkuyorum. Şimdiden cevabın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top