18 Şubat 2019 Pazartesi

BENİMLE BİR GÜNE HAZIRLANIN! Büyükada Kaçamağı!


Ben Yura Kaori. Yorgunluğumuza iyi gelmesi adına 2 günlük büyükada'ya kaçıp dinlenelim dedik. Neden video çekmiyeyim dedim. Bu kısa tatilimde çokta yoğunlaşamasamda sizler için hazırlandığım bir video çıktı ortaya. Umarım beğenirsiniz.

Yanıma aldığım birkaç parçayla karç farklı kombin yapabileceğimi, nasıl farklı şekillerde kullabileceğimi gösterdikten sonra ilk defa sizlerin karşısında makyaj yapıyorum. Aslında günlük bir makyaj fakat benim için özel,önemli zamanlarda yapmış olduğum bir makyaj aslında bu. E tabi o kadar Büyükada'ya gelmişiz fotoğraf,video çekimi derken bugünü benim için özel kıldı. İçimdende böyle bi makyaj yapasım geliyordu zaten, mutlu hissettirdi. Aslında bu makyajımda seyahatte az ürünle yapabileceğimiz bir makyajı göstermiş oldum. Hele ki benim gibi ayrı ayrı çok şey taşımak istemeyip yerden istifade etmek istiyorsanız ruj bnun için çok önemli bir ürün. Ruj olarak kullanmak dışında herşeyi yaptım galiba videoda haha; allık ve far olarak kullanmak mümkün. Kremsi yapısıylada hem doğal hemde çok güzel duruyor. Bakalım sizin yorumlarınız nasıl olacak.^^

 https://www.instagram.com/yura_kaori/
Fotoğraflarımı paylaştığım instagram hesabıma ulaşmak için buraya tıklayın.


Kanalımda Kore ve Japonya'yı sizinle geziyor; Kore ve Japonya hakkında videolar çekiyorum. Günlük gezdiğim vloglarım, gidilmesi gereken yerler, Kore kültürü ve Japonya kültürü ile alakalı veya seyahatinizi ucuza getirecek yöntemler gibi genel olarak bilgilendirici videoların yanı sıra kpop içerikli videolarada yer veriyorum. İleride, gezdiğim herhangi şehir veya ülkeyi sizlerle paylaşmaya ve bilgilendirmeye devam edeceğim.

-
Makyaj nasıl yapılır günlük kombin önerileri elbise kombinleri etek kombinleri şık kombin yapmak bahar makyajı makyaj videoları kombin videoları stil videoları nasıl giyinilir yeni moda yeni trendler günlük makyaj makyajımı nasıl yapıyorum giyim kıyafet tavsiyeleri rujla makyaj yaptım az ürün çok kombin adayı geziyorum

5 yorum:

  1. Harika olmuş emeğine saglik

    YanıtlaSil
  2. Kombınını cok begendım manzalarda ıcımı açtı güzel bir vıdeo olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindiim, teşekkür ederim^^

      Sil
  3. Büyükada yı bir kaç yıl önce gezmiştim ben de. hayran kalmıştım.
    youtube kanalına da üye oldum..

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top