29 Kasım 2015 Pazar

Günlük Göz Makyajım #1 / My Daily Eye MakeUp #1

Günlük Göz Makyajım #1

Herkese bu güzel pazar gününden merhaba ^-^ , daha önce bu tür bir yazı paylaşmamış olduğumu farkedip utandım, oysaki birçok fotoğraf biriktirdim. Anca şimdi yazma vakti geldi. Malesefki diğer okullar gibi vize haftam yok, çileyi 1 haftada çekip kurtulamıyorum, her hafta ne yazıkki 1 vizem mutlaka oluyor. >.< Bu yüzden yazılarımıda aksatır oldum... Neyse, bu başlığın günlük yüz makyajım olmasını dilerdim ama hala yüzümü göstermekte şüpheliyim. *-* Şuanlık sadece göz olarak devam edeceğim her ne kadar eksik bir yazıymış gibi olsada. :(

Son derece basit, herkesin sıklıkla kullandığı bu göz makyajını "günlük göz makyajlarım" 'ın arasında göstermek istedim. Şu güne kadar en çok kullandığım günlük göz makyajım buydu, son 1 aydır farklı şeyler deniyorum. Denedikçe fotoğraflıyor, sizlere sunmak için saklıyorum. ^-^

Bu göz makyajımda göz çevreme , Diadermine'in CC kremini Yves Rocher'in makyaj süngeri ile uyguladıktan sonra üzerine Loreal Paris'in True Match Likit concealer'ını uyguladım. Ardından The Balm'ın Transparan pudrasını gözlerime sürdükten sonra The Balm'ın eyelinerı (Eyeliner hakkındaki yorumlarım için burayı tıklayın. Her nekadar ilk yazılarım arasında olduğu için çok amatör olsada işinize yarayabilir.) ile ince bir kuyruk çekip The Balm'ın maskarasını (Maskara hakkındaki yorumlarım için burayı tıklayın.) sadece üst kirpiklerime uyguladım. İşte bu kadar. ^-^

Günlük Göz Makyajım #1

Ben bu göz makyajını çok seviyorum ama bazısı bu göz makyajını 'günlük' göz makyajına göre çok buluyor, daha sade olmasını tercih ediyor. Bence gayet günlük kullanılablecek güzel bir tercih olduğunu düşünüyorum .^-^ Umarım bu göz makyajımı ve bu serinin ilk yazısını beğenmişsinizdir... ^-^ Yorumlarınızı her zamanki gibi heyecanla bekliyorum...

Mutlu haftalar şimdideen... ^-^


Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tıklayın.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
FACEBOOK için :
facebook.com/sanatinsaklisirlari
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

My Daily Eye MakeUp #1

Hey there ^-^, this is my first writing of "My Daily Eye MakeUp" series. I am ashamed for late post, because i am a makeup blogger and this is my first "Daily MakeUp" writing! So i wanted to start with my favourite eye makeup until this month. I said 'Until this month' because this month i am trying to different new choice.

What did i use for this makeup? First, i applied Diadermine CC cream to my eyes area with Yves Rocher's makeup sponge. After i applied Loreal Paris True Match Liquid Concealer to my eyes. After i applied The Balm's transparant powder to my eyes, then attracted The Balm's eyeliner (Click here for my comment about this Eyeliner.) to my eyes. Finally i applied The Balm's Mascara (click here for my comments about this mascara.) to my upper lashes. That's it! ^-^

I like this eye make up! ^-^ I think this is daily eye makeup but some people thinks "this isnt daily, overdone for daily makeup". But i think its daily and so pratic! *-* I hope to you like it. (like this writing and like this series.)^-^ I am waiting your comments with excitement.

Kisses.. ^-^ xoxo
Yasmin

21 yorum:

  1. Yoo bencede gayet sade bir makyaj. Bundan daha sade bir göz makyajı yapılabileceğini düşünmüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dime ya bencede ^-^ Ama işte aldığım yorumlardan dolayı yazma gereği duydum, bana katılmanıza sevindim valla içim rahatladı... ^-^

      Sil
    2. Bu arada teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Bence de abartı değil, günlük göz makyajı için çok uygun kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmene çok sevindim gerçekten ya ^-^ Hani sanki abartıymış gibi görenler olunca bi' tuhaf hissettim, şimdi yorumlarınızla içim rahatladı.. Teşekkür ederiimm canım :*

      Sil
  3. kaş ile göz, gerisi söz :)
    çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiim , çok sevindiim ^-^

      Sil
  4. ilk foto çok güzel yaa biliyor musuuun :)

    YanıtlaSil
  5. Bence günlük makyaj icin cok guzel ayrica fotograflara bayildim :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel gözlerin var :) sade ve şık makyaj olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Makyajlar makyajlar... :) :) :)

    Ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
  8. Bence abartı bi göz makyajı değil eyeliner ve rimel muhteşem ikili:) takibe alıyorum bende yeni bir blog kurdum beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiin, teşekkür ederim hemen geliyoruum ^-^

      Sil
  9. Günlük makyaj için ideal olmuş, abartılı değil bence de :)

    YanıtlaSil
  10. Blog keşif etkinliğinden geliyorum :)
    Bana da beklerim
    http://mavikivi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top