23 Mart 2015 Pazartesi

Mimlendim! TAG: Kitap Bağımlısı


Merhaba arkadaşlar, geçen gün Edebiyatingrihucreleri beni Kitap Bağımlısı Tag ı altında mimlemiş. İlk mimim kitap üzerine oldu bakalım devamında nasıl bir yol izleyeceğim. ^-^ Hadi ozaman sorulara geçelim...

Yıllar geçse dahi en sevdiğin olacak kitap hangisi?
Bu zor soruya nasıl cevap vericem şimdi ben ? Toprakana ve Çalıkuşu nu çok seviyorum. Yabancı olarakta Bin Muhteşe Güneş güzeldi. Şuanda aldığım çok iyi kitaplar var onları okuduktan sonrada fikrim değişebilir, Ya aslında daha etkilendiğim sevdiğim kitaplar varda kararda veremiyorum ki ^-^

Bir kaç kere başlamana rağmen bir türlü okumak istemediğini yegane kitap?

Aklından Bir Sayı Tut kitabına tek kelime ile bayılmıştım. 2. kitabınada aynı heyecanla başladım, aslında çok güzel gidiyordu ama cinayet falan filan derken içim çok karardıda bıraktım, sonra yine başladım yine bıraktım. Muhtemelen içim karardı diye okuyamadığımı düşünüyorum ama birgün okuyacağım tabi ki vazgeçmek yok :D Bunun dışında bıraktığım bir kitap olmadı ...


Kitap ayracını bulamadın diyelim, kitabın arasına hemen ne koyarsın?

Hemen koymam gerekirse etrafımda gördüğüm bir kağıt parçası olabilir, kitap ayracım yoksa bile biyerden mutlaka güzel birşey bulurum ben. ( Kıyafet satın aldığımda etiketleri güzelse saklarım mesela ) ...Kısacası sayfayı kıvırmam. :) Olmadı kartonla bile güzel kitap ayraçları yapılabilir. :)


Unutamadığın/favori kitap karakterin?

Aklından Bir Sayı Tut kitabının baş karakteri olan Gurney unutamadığım karakterlenden biri.


Kendini en çok benzettiğin kitap karakteri?

Bilemedim valla, çok zor sorular bunlar :D


Kitap okurken müzik dinleyip tv izleyebilir misin?

Evet bazen yaptığım birşey ama çoğu zaman sadece kitaba ayırmak istiyorum o geçen süreyi.


Aynı  zamanda birden fazla kitap okuyabiliyor musun? Okuyorsan bu kaç tane adet olabilir?
Bu aya kadar hiç birden fazla kitabı bir arada okumuyordum, hani yeni başladığım beni eskisinden soğutur isteğimi azaltır diye neye başladıysam onu bitirmeden başkasına geçmiyordum fakat son okuduğum kitapta artık nasıl içim sıkılmışsam onu yarıda bırakarak 2. kitaba başladım. Tabi gene pişmanımi ben sevmiyorum öyle bir kaç tane birden okumayı. :) En fazla 2 tane olur ...

Bir kitabı okuyacaksan kitaplığın da bulunmasını istersin yoksa ödünç aldığın bir kitabı okumakta keyif verir mi?
Tabikide kitaplığımda bulunmasını isterim. Onlar sadece benim olsun, hep gözümün önünde olsun. Ödünç bir kitap alıp bitirsemde o kitabın benim olmadığını, kitaplığıma koyulmayacağını,, geri verilecğeini bildiğimden aynı kitaptan alırım ve muradıma ererim. :D

Kitap yazıyor musun veya herhangi bir taslağa sahip misin?
Aklımda çok güzel konular var, yarım yarım yazdığım taslaklar umarım birgün biter çünkü şuana kadar karşılaşmadığım konular durumlar geliyor aklıma. :)

Başkalarına kitap ödünç verir misin? O kitabın geri gelmeyeceğinden korkar mısın?

Kitabın geri gelmeyeceğinden çok çok korkarım, ben üstünde bir kıvrık bir çizik olmasından bile rahatsız olurum. güvenebileceğim yada çook yakın olan birine veririm yoksa bir beyaz yalan uydururum sanırım. Hele önceden bir kitap vermişsem onu getirmeyip bir tane daha istiyorsa arkama bakmadan kaçarım :D ahahha ...

Beni davet ettiği için edebiyatingrihucreleri.blogspot.com.tr 'ye teşekkür ederim :) Bende Kitap Bağımlısı tagı altında mimlediklerim ;

makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/
blogkizsalseyler.blogspot.com/
mavipembehuydurbende.blogspot.com.tr/
kahveyanikitap.blogspot.com.tr/
www.aycanhayatadair.com/
makyajveotesi.blogspot.com.tr/
birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

İsteyen herkes bu Tag ve bildirim altında sorulara yanıt verebilir, paylaşabilir :)


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

11 yorum:

  1. merabaaaa kahve yanında gördüm geldim. mimi pek tatlı yapmışsınız. demek ilk miminiz. hımmm ben mimlerim sizi çok nolcak ki :) bu mimi yapcam bana neee :) bi de aramıza hoşgeldiniiiz. görüşüürüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok tatlısınız :D Yorumunuzla neşe kattınız okurken heyecan yaptım ya :D Bende size geliyorum şimdi ^-^

      Sil
  2. ay ama blogun saatini değiştirseniz ya amaaaa yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baksana ama şimdi yorumun saatine baksanaa. 11.46 gözüküyoo. akşam 20.45 olmalı ki. bak panelden ayarlara gir saate gel. orda istanbul gmt 2 mi ne var öyle değiştircen ki işteee :)

      Sil
    2. he anladııım :D becerebilirsem tamamdır ^-^

      Sil
  3. Kahve Yanı geldiiiii! Baktım kulaklarım çınlıyor :) Mim ödevimi en güzel şekilde hazırlayacağım, söz veriyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mm teşekkür ederiiimm, merakla bekliyoruumm :))

      Sil
  4. son yazıma baksan yaaaa amaaaa :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top