6 Kasım 2014 Perşembe

Avon Conditioning Besleyici Goz Makyaj Temizleyicisi 150ml

Avon Conditioning Besleyici Goz Makyaj Temizleyicisi 150ml

Merhaba bugun avonun besleyici goz makyaj temizleyicisinden bahsedicem. Bi ara avon temsilcisiyken bundan bir suru almistik. Biteceginden degil 150 ml oldugundan vede urunu cok fazla pamuga dokme geregi olmadigindan bitmek bilmiyor diyebilirim. Ben suan 2 tanesini anca yariladim, biri odamda biri banyoda duruyor. Urunun normal fiyati sanirim 10 gibi biseydi ama ben kampanyadan (hani su kadar alisveris yaparsan su urun 1tl olan kampanya) 1tl ye almistim.

Avon Conditioning Besleyici Goz Makyaj Temizleyicisi 150ml


Gelelim artik urunun ozelliklerine, oncelikle az bi miktari pamuga doktugunuzde gunluk makyajinize yetiyor ,tabiki makyajdan makyaja degisir benim gunluk makyajim kapatici ve kalem, 1pamukla bitiriyorum ama ekstra maskara ve far olursa iyi sildigimden emin olmak icin 2-3 pamuk gidiyor. Temizlemesi acisindan daha detayli bakarsak ben 10kat yaklastiran aynaya bakiyorum ve hala makyajimin yuzunde oldugunu goruyorum sonra tekrar o aynadan bakip bakip siliyorum emin olmak icin. Makyaj temizleyicisinin bir diger ozelligi gozu nemlendirmek ve beslemek . Sahsen ben cok yagli buldum azda kullansam fazla yagli oldugunu dusunuyorum. Sevmedigim baska bir ozelligi ise kokusu. Artik o kokuyu duymak istemiyorum, kotu hissettiriyo artik beni. (Gozde biraktigi yagli halinin resmini ekleyecegim, guncelledigimde bakmayi unutmayin.)

Avon Conditioning Besleyici Goz Makyaj Temizleyicisi 150ml


Aslinda bi ara kullanmayi birakmistim ama yine basladim daha iyi temizlemek icin. Hassas gozler icin oldugunu soyluyor, benim gozumu yakmadi ama ilk zamanlar pamuga bol doktugumda  resmen beyaz kremin gozumun icinde gordu, gozumda dolasiyodu yani okadar dokmusumki silerken kirpiklerimin arasindan gozume kacmis. Cok bol yikamistim e ozamanda haliyle yanmisti. Hatirlamak bile istemiyorum, nasil becerdiysem artik. :D

Anlatmak istedigim baska bir ozellik varmi diye dusunuyorum, sonuc olarak cok memnun degilim ama daha iyi bir temizleyici bulana kadar veya bu bitene kadar kullanacagim.

Bu urunu kullandiysaniz hakkinda yapicaginiz yorumlari cok merak ediyorum veya bana onerebileceginiz hayvanlarda deney yapmayan bir marka ve zarali maddeler icermeyen bir marka onerirseniz cok sevinirim.:)

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya Buraya tıklayabilirsiniz. :) Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;

TWITTER için : twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için : Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.

Sevgilerle YasminDelRey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top