27 Aralık 2015 Pazar

Morfose Argan Oil Hair Treatment / Argan Yağı Saç Tedavisi

Morfose Argan Oil Hair Treatment / Argan Yağı Saç Tedavisi

Herkese bu yorgun pazar akşamından merhabaaa! ^-^ Bu hafta finallerim var ve çalışmayı son güne bırakmakla çok büyük bi' hata ettim ama bu yazıyı yazmazsamda olmazdı! Hemen başlayalım ozaman ... ^-^

Morfose'un argan yağını kullanmaya birkaç ay önce başladım. Bu fotoğraflar, ürün elime geçtiğinde çektiğim fotoğraflar, şuan şişeyi yarılamış durumdayım. O yüzden izlenimlerimi sizlerle rahat bir şekilde paylaşacağım....


Morfose Argan Oil Hair Treatment / Argan Yağı Saç Tedavisi
Öncelikle şişesi,kapağı vs. sağlam ama kullanımı bence zor çünkü sıkabileceğiniz bi kabı yada pompalı değil, soldaki fotoğrafta gördüğünüz gibi elinize damlatarak kullanıyorsunuz. Ben bu durumu sıkıntı yaptığım için bu argan yağını, boş olan pompalı başka bir şişeye aktardım, öyle kullanıyorum. Benim yönümden başka bir eksi yönü ise kokusu, alışıldık bi argan yağı kokusu yok sanki. Benim çok hoşuma gitmedi, sanki böyle bi kimyasal kokusu varmış gibi ama zaten saçtada kokusu kalmıyor. Allah'tan kalmıyor bence. ^-^
Morfose Argan Oil Hair Treatment / Argan Yağı Saç Tedavisi
Bunun dışında ben ürünü çok çok beğendim! ^-^ Nedeni ise, benim sorun yaptığım bu kabarık saçlarıma çare olması. Bu sene saçlarımın kabarıklığına iyi gelen ürünler denedim, burada sizlerle  paylaştım,önerdim ama bu bi' başka. Bu ürünü bir pompa sıkıp tüm saçıma uyguluyorum diplerine çok gelmeyecek şekilde. Ürün elime biraz fazla geldiğindenmidir yoksa tüm saçıma iyi dağıtıp yedirdiğimdenmidir bilemem ama kendi kendine kuruduktan sonra yada ben kuruttan sonra saçlarımı topuz yapınca, sabah uyandığımda bi bakıyorum harika bir şekilde sönük halde, kabarık değil! ^-^

Morfose Argan Oil Hair Treatment / Argan Yağı Saç Tedavisi

Hatta ilk zamanlar kullandığımda arkadaşlarımdan, saçıma bişey yaptığımı,fön çektiğimi sananlar falan oldu. Saçıma sağlıkli bir parlaklı katıyor, yumuşacık oluyor, argan yağı olması sebebiylede saçıma iyi geldiğini gözlemledim ama şu kabarıklık konusu beni çok mutlu etti. İlk kullandığım zaman falan, "A-a saçıma naptımda böyle oldu." dediğim oldu, meğer bundanmış. Adı üstünde argan yağı, böyle yağlı bir yapısı olduğundan dolayıda saçlarımı söndürdüğünü düşünüyorum açıkcası, 1 pompa kullanıyorum ama baya miktarda bi' ürün geliyor. Düşünüyorumda saçlarımı yağlandırıyorda mı böyle oluyor diye ama pis bi görüntü olmuyor, sağlıklı bir görünüm oluyor.Ben bu yağı sürdükten sonra topuz yapıp yatarsam çok güzel dalgalar oluşturuyor saçımda. Saçımın gün boyu sönük kalmasının başka bir sebebi ise ben dışarı çıkarken saçımı montun içine sokuyorum. Saçlarım montun dışında olursa kabarıklığını düşünemiyorum zaten... Ama hangi ürünü kullanırsam kullanayım yapıyorum bunu, işede yarıyor. ^-^

Morfose Argan Oil Hair Treatment / Argan Yağı Saç Tedavisi

Açıkçası ürünün içeriğini pek incelemedim, yukarıdaki fotoğraflardan bakabilirsiniz. Morfose'un yerli bir marka olmasına ayrıca sevindim. ^o^ Üstelik fiyatı çok uygun, hemde kendimce bu kadar başarılı olmasına rağmen bu fiyat çok çok iyi, 18 tl gibi bir fiyatı var. Muhtemelen bir sürü para döküp o pahalı argan yağlarının yerine bunu tercih edeceğim bundan sonra. Yine de merak ettiğim başka bi argan yağı olursa ekstra olarak onuda denemek isterim. Denedikçede size yazarım artık. ^-^

Morfose Argan Oil Hair Treatment / Argan Yağı Saç Tedavisi

Ben bu üründen çok memnun kaldım, her nekadar kokusu hoşuma gitmeyip kullanımı zor olsada bunları bi kenara atıp düşünürsek zaten kokusu saçta kalmıyor, şişeyide başka bir şişeye aktardımmı mis gibi olur. ^-^ İşte benim bu ürün hakkındaki düşüncelerim bu kadar, siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı? Çok merak ediyorum yazmayı unutmayın... ^-^

Şimdiden mutlu haftalaaaar... ^-^

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tıklayın.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Şimdiden mutlu haftalaaar... :*


Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
FACEBOOK için :
facebook.com/sanatinsaklisirlari
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg


Sevgilerle Yasmin / Yasmin'le Herşeyden Biraz


4 yorum:

  1. Argan yağı harika, sanki her derde deva bir yağ :)

    YanıtlaSil
  2. Bende de var bundan kullanmıyorum içeriği uygun değil saf argan değil yani kuaforum den almıştım

    YanıtlaSil
  3. Bende de var bundan kullanmıyorum içeriği uygun değil saf argan değil yani kuaforum den almıştım

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top