12 Kasım 2015 Perşembe

Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Milk Shake Köpük / Yıpranmış ve İşlem Görmüş Saçlar İçin Bakım Köpüğü

Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Milk Shake Köpük / Yıpranmış ve İşlem Görmüş Saçlar İçin Bakım Köpüğü

Herkes iyi akşamlaar... ^-^ Bugün, 5-6 aydır kullandığım cankurtaranım, Urban'ın Milkshake köpüğünden bahsedeceğim... ^-^ Gratis'in anneler günü indiriminden 22.50 tl ye almıştım ( Alışverişim için buraya tıklayın) , normal fiyatı sanırım 24 tl. Benim saçlarım yıpranmış olduğu için bu turuncu olan renkli ürünü tercih ettim.

Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Milk Shake Köpük / Yıpranmış ve İşlem Görmüş Saçlar İçin Bakım Köpüğü

Tabi ben alır almaz meraktan denemek istemiştim, ozamanın fotoğrafları bunlar... ^-^ Normalde kullanım şekli olarak ürünü iyice çalkalayıp sonra saçımızı ikiye ayırıp, her bir taraf için ( yani iki tarafada ayrı ayrı) 1 ceviz büyüklüğündeki köpüğü saçımıza yedirmemiz gerekiyormuş, aynen bende öyle kullandım bu 5 ay boyunca. Saçımızın ıslak yada kuru olması önemli değil ama ben verdiği tepkileri merak ettiğim için iki türlüde denedim. Saçlarım ıslakken kullandığımda, saçımın taranmasını kolaylaştırdı, yumuşacık yaptı ve uzun vadede kullandığımda saçımda iyi yönde tepki verdiğini gözlemledim.

Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Milk Shake Köpük / Yıpranmış ve İşlem Görmüş Saçlar İçin Bakım Köpüğü

Saçlarım kuruyken kullandığımda ise düz olup çok kabaran saçlarımı daha çok düzleştirip, kabarıklığın azalmasına sebep oldu, işte bu benim için en güzel sonuçtu! Ne yapsam sönmeyen saçlarıma , çok iyi bi çare bulmuştum ve mutluluktan uçuyordum tabi.. ^-^ Her iki türlüde (saçım ıslakkende kuruykende) saçıma sağlıklı bir görünüm ve parlaklık verdi, saçlarım yumuşacık yaptı , bakım yaptığıda ortadaydı ama kuruyken sürdüğümde saçımın kabarıklığının azalması bana dünyaları vermişti. Saçıma daha fazla ürün sürdükçe daha çok söndürebilmek ise en güzeli! Üstelik saçımı yağlandırma söz konusu bile değil! Saçı ağırlaştırmayan bir ürün... Birde benim normalde olan sorunum, evden çıkmadan önce saçlarımı çok güzel yatıştırır kabarıklığını söndürürüm ama dışarı çıktığım anda nem ve rüzgar saçımın paraşüt gibi açılmasına sebep oluyor. Buna rağmen çokça paraşüt olmuyor ama yinede kabarmıyor değil havanın etkisiyle, buyüzden bende bu ürün çantamda taşımaya karar verdim!

Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Milk Shake Köpük / Yıpranmış ve İşlem Görmüş Saçlar İçin Bakım Köpüğü

Anlatmak istediğim sürdüğüm anki etkisi çok iyi ve eğer dışardayken sürdüysem baya bi gidiyor, kabarıklaşmaya başlayınca tekrar sürüyorum. Zaten genelde sabahın 7 sinden akşamın 5ine, 7sine kadar falan dışarıda oluyorum ve genelde dışarıda sadece bir kez uyguluyorum bu köpüğü, oda sabah okula gittiğimde hemen sürüyorum akşama kadar idare ediyor ama bazı günler nemdenmi yağmurdanmı yoksa nedendir bilmem kabarası geliyor yine, tekrarlıyorum işlemi. Aman yeterki sönsün tekrarlarım ben bu işlemi üşenmeden ... Beni büyük dertten kurtarıyor gerçekten.. ^-^

Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Milk Shake Köpük / Yıpranmış ve İşlem Görmüş Saçlar İçin Bakım Köpüğü

Arkasındaki yazıları size gösterebilmek için panoramik çekim yaptım ama pek beceremedim, umarım iyi anlaşılıyordur. İçeriğide aşağıdaki fotoğrafta yer alıyor.

Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Milk Shake Köpük / Yıpranmış ve İşlem Görmüş Saçlar İçin Bakım Köpüğü

Yani sonuç olarak sadede gelirsek bu ürünü iyi ki almışım, artık banyodan çıktığımda sürdğüm bir ürün değil hergün yanımda taşıyıp gün içerisinde uyguladığım bir ürün oldu. Çokta iyi oldu. Tabi ki duş sonrası saçıma verdiği parlaklık,yumuşaklık ve sağlıklı görünümü sevdim ama diğer ürünleride denemek amacıyla duş sonrası kullanımına ara verdim. Zaten benim asıl amacım kabaran saçımı söndürmek olduğu için dışarıda girdiğim bir ortamda hemen uyguluyorum, anında saçlarımın sönmesine yardımcı oluyor.

Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Milk Shake Köpük / Yıpranmış ve İşlem Görmüş Saçlar İçin Bakım Köpüğü

Banyodan sonra kullanmak, gün içerisinde saçımda oluşan kabarıklığı engellemiyor yani. O kadar etkili değil, zaten bu yüzden yanımda taşıyorum. Evet 1 kez kullanmak yetiyor ama dışarda sürdüğüm için baya bir zaman kabarmasını engelliyor. Evden çıkmadan sürersem yine olmuyor, evdeki hava ile dışardaki havayı ayırt eden bir saçım var. ^-^ Çok güzel bir kokuya sahip, bildiğin milkshake kokusu, ba-yıl-dım! Kokunun kalıcılığı için ise pek birşey söyleyemeceğim bazen bi bakmışım hiç kokmuyor bi bakıyorum müthiş kokuyor. Yani en fazla 1 gün kalıyor koku saçınızda, oda sürdüğünüz gün. Bu ürünü bi daha alır mısın derseniz, alırım derim. ^-^ Çokta bereketli bi ürün, şu zamana kadar o kadar çok kullandımki, hesaplasanız şaşa kalırsınız. *-*

Evet! Benim gözlemlediğim şeyler bu kadar... ^-^ Umarım yardımcı olabilmişimdir ve aklınızdaki sorulara cevap olabilmişimdir. Yinede aklınıza birşey takılırsa yorum kısmına yazmayı unutmayın ^-^ Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız sizin yorumlarınızı merakla bekliyorum... Üstelik "bu saç kabarıklığına çok iyi geliyor!" dediğiniz bi ürün varsa aşağıya yorum bırakırsanız çook sevinirim.^-^

Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Milk Shake Köpük / Yıpranmış ve İşlem Görmüş Saçlar İçin Bakım Köpüğü

Sağlık ve huzurla kalıın... =*

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tıklayın.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
FACEBOOK için :
facebook.com/sanatinsaklisirlari
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

18 yorum:

  1. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum banada beklerim
    rengarenkbirgun.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. severek kullanıyorum ben de kokusunu da çok seviyorum .)

    YanıtlaSil
  3. Öyle güzel anlatmışsın ki ilk indirimde ben de alıp kullanacağım. :-)

    YanıtlaSil
  4. deli gibi kabaran saçlarım var, aynen dediğin gibi evde normal, dışarda cadı oluyor:) denemeliyim bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanınızda taşımayı ihmal etmeyin ^-^

      Sil
    2. aldım ve ilk kullanımda bile bayıldım, yalnız kokusu çok ağır, biraz daha hafif olsaydı keşke

      Sil
    3. Beğenmenize çook sevindim ^-^

      Sil
  5. deli gibi kabaran saçlarım var, aynen dediğin gibi evde normal, dışarda cadı oluyor:) denemeliyim bu ürünü

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bu ürünü sadece saç uçlarına mı uyguluyoruz ,diplere de uygulamakta sakınca olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sakınca olacağını düşünmüyorum, diplere doğru uygulama yapmıştım, bir sorun olmamıştı ama tam diplere yaptığım söylenemez ^-^

      Sil
  7. Yaaa kokusu muhteşem ama ya 😍 ayrica nem vermesi açısından çok sevdim ben 🌹❤

    YanıtlaSil
  8. Bugün aldim memnun kalirim insallah 😉

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top