8 Ekim 2015 Perşembe

Rival De Loop Clean&Care Kuru Ve Hassas Ciltler İçin Besleyici Ginkgo Ve Salatalık Özlü Tonik

Rival De Loop Clean&Care Kuru Ve Hassas Ciltler İçin Besleyici Ginkgo Ve Salatalık Özlü Tonik

Herkese merhabaa ^-^ , bugün benim een büyük yardımcım olan çok sevdiğim Rossmann'dan normal fiyatı 10 tl gibi bir fiyat olup indirimle 6 tl ye aldığım toniğimden bahsedeceğim. ^-^ Ben, Rival De Loop'un Clean&Care Kuru Ve Hassas Ciltler İçin Besleyici Ginkgo Ve Salatalık Özlü Toniği ile internette tonik araştırması yaparken karşılaştım, baktım ki çok övülüyor içeriğine bakayım dedim. İçeriğinde paraben,alkol ve silikon yok, çok çok mutlu oldum tabi ama bu maddelerin türevlerinin isimlerini pek bilmiyorum ama üzerindede yazıyor bu maddelerin olmadığı, güvenmeyi tercih ediyorum, pH dengeli olmasıda beni sevindirdi yani bu cildimizin pH dengesini etkilemeyeceğini,zarar vermeyeceğini gösteriyor. Kuru ve hassas cildim olduğu için benim cildime tamamiyle uyan bir ürün oldu. 

Rival De Loop Clean&Care Kuru Ve Hassas Ciltler İçin Besleyici Ginkgo Ve Salatalık Özlü Tonik

İçeriğini, açıklamasını yukarıdaki ve aşağıdaki fotoğraflardan okuyabilirsiniz... ^-^

Alkolsüz olması cildi kurutmamasını, Gingko ve salatalık özlü olmasıda cildimizin nemlendirilmesini sağlıyor. Makyaj yapmadan önce toniği kullanmak cildimizi makyaja hazırlıyor, makyajımı sileceğim zaman ya direk bu toniği uyguluyorum yada Rival De Loop'un Makyaj temizleme jelini ( Makyaj temizleme jeli hakkındaki yorumum için burayı tıklayın. ) kullanıp daha sonra toniği kullanıyorum. Ben yuvarlak (disket) pamuğa bir miktar döküp göz çevrem dahil tüm yüzüm için bu ürünü kullanıyorum. Eğer ağır bir makyaj yapmışsam yani tüm yüzüme fondöten uygulamışsam 1 yuvarlak (disket) pamuk, yüzümün temizlenmesi için yeterli gelmiyor. Bazen 2 bazen 3 pamuk harcadığım oluyor ( Jeli kullanmadan ) , bu durumda ilk önce jeli uygulamak daha mantıklı oluyor, ozaman tonik ile üstünden 1 pamukla geçtiğim zaman hiçbir kalıntı kalmıyor. 

Eğer makyajım hafif ise yani fondöten kullanmamışsam genelde 1 pamuk yeterli geliyor ve kalıntı kalmıyor, üstelik tek başına yani jeli kullanmadan bu sonucu elde ediyorum. ( Her türlü yöntemde gözlerim için ayrı 1 pamuk tercih ediyorum yani 2 gözüme toplamda 1 pamuk yeterli geliyor.)

Ayriyetten suya dayanıklı olmayan göz makyajım için ayrı bir ürün kullanmasam bile 1 disket pamuk yeterlı geliyor, makyajımın silinmesi için. ( Tabiki Maskaramızı suda yumuşatmış haldeyken. )

Rival De Loop Clean&Care Kuru Ve Hassas Ciltler İçin Besleyici Ginkgo Ve Salatalık Özlü Tonik

Yüzümde makyaj kalıntısı kalmadıktan sonra yüzümü duruluyorum ( durulamak gerektirmiyor, benim için gereksinim gibi birşey olmuş.) ardından nemlendirici kremimi sürüyorum. Tonik, yüzümü kurutmuyor,yumuşacık yapıyor, zaten besleyici bir tonik olduğundan cildimizi besliyor. Ambalajında herhangi bir sıkıntı yok, rahat bir şekilde pamuğa istediğimiz miktar dökülüyor. Kokusu da çok hoş bence. ^-^ Ama koklamadan almayın, beğenmeyebilirsiniz yada keskin gelebilir... ( Başka kokularıda üretiliyor zaman zaman. ) Atlamadan söyliyeyim, ben toniği sallamadan kullanmayı tercih ediyorum, salladığımda köpürüyor yüze sürerkende hissediyorsunuz, öyle sürmeyi tercih etmiyorum ben.

Rival De Loop Clean&Care Kuru Ve Hassas Ciltler İçin Besleyici Ginkgo Ve Salatalık Özlü Tonik

Bu arada ürün, Vegan derneğinin sunflower logosunu yani ayçiçeği logosunu taşıyor, bu durum beni çok çok memnun etti çünkü bu fiyata bu kadar güvenilir ve iyi işlev gören bir ürün kaçınılmaz doğrusu! Gönül rahatlığıyla kullanıyorum, baş yardımcım diyebilirim herkesede öneririm. ^-^ Bu fotoğrafı ilkbaharın sonlarına doğru çekmiştim, şuan bu ürünüm bitti sayılır. Bitiyor diye çok üzülüyordum yazın İstanbul'da olmadığım için, dönünce koşa koşa Rossmann'a gittim, şansıma indirim vardı yine hemen 2 tane stok yaptım.Valla fiyatıda uygun olunca rahat rahat, vegan derneğinin ürünü olunca gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Ne kadar övsem az valla, hakediyor! ^-^ Ee ? Siz bu toniği kullandınız mı? Eğer kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum, kullanmadıysanız kullandığınız toniği merak etmiyor değilim lütfen aşağı yorum bırakmayı unutmayın. ^-^


Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tıklayın.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)


Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
FACEBOOK için :
facebook.com/sanatinsaklisirlari
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz


10 yorum:

  1. karma yağlı ciltliyim görsellere bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya tüh :/ ama yağlı ciltler için bi seçenek olabilir yanlış hatırlamıyorsam. ^-^ Teşekkür ederiiim, pek bi pembeli oldu ^-^ .

      Sil
  2. Ben seviyorum bu markayı yaa... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende bende ^-^ Başka hangi ürününü önerirsin? Far paletini falan hiç kullandınmı.. ^-^

      Sil
  3. Yaaa ben bu cici blogu daha önce nasıl keşfetmemişim ki ^_^ RDL un tek kullanımlık maskelerini çok seviyorum ben =) Daha önce hiç toniğini kullanmadım gittiğimde karma cilt tipi için varsa alacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederimm ^-^ Bende maskesine bakıyım bari, çok sevdim bu markayı toniği sayesinde.. ^-^

      Sil
  4. Ne güzel bi bloğun var hemen takibe aldım bende beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim ^-^ Gelirim tabikii ^-^

      Sil
  5. Markaya sempatim oluştu en kısa zamanda deneyim bari:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah ^-^ Deneyin, görüşlerinizi merakla bekliyorum ^-^

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top