1 Haziran 2015 Pazartesi

Yüzdeki Sivilcelerin Bölge Bölge Çıkma Nedenleri - Sebepleri / Yüzde Çıkan Sivilcelerin Bölge Bölge Sebepleri Nedir ?

Yüzdeki Sivilcelerin Bölge Bölge Çıkma Nedenleri - Sebepleri / Yüzde Çıkan Sivilcelerin Bölge Bölge Sebepleri Nedir ?


Herkese merhabaaa, hayırlı kandiller , Berat kandiliniz mübarek olsun öncelikle. ^-^ Bugün, benim ilgimi çeken ve sizlerinde ilginizi çekecek bir konu olan "sivilceler" üzerinde yazacağım.^-^ Ben ortaokul,lise dönemimi sivilcesiz geçirdim ama şimdi sinirimi bozan sivilceler ile karşı karşıyayım. Alnımın üst kısımlarında,çenemde ve burnumda çıkmaya başlayan sivilceler, hem pütür pütür olup hemde iz bırakmaya meyilli bir halleri var. Özellikle alnımda saç diplerime doğru çıkanları anlamış bile değilim çünkü 2 günde bir saçım yıkanmış oluyor ve saçın kendi yağının sivilceyi etkilediğini sanmıyorum. Belki de etkiliyordur şahsen ben öyle sanıyordum ama ne bileyim geçte yıkamıyorum ki o yüzden anlamış değilim. Sonuç olarak bir araştırmaya giriştim bir sürü sayafaya girdim, bilgileri toparladım derledim ve şimdi buradayım. Bakalım " Yüzdeki sivilcelerin bölge bölge çıkma nedenleri neymiş ? " hemen anlatmaya başlayalım ;

Yüzdeki Sivilcelerin Bölge Bölge Çıkma Nedenleri - Sebepleri / Yüzde Çıkan Sivilcelerin Bölge Bölge Sebepleri Nedir ?
Fotoğraf sosyolife adresinden alınımıştır.

Öncelikle ergenlik döneminde çıkan sivilceleri saymazsak yani ergenlik dönemindeki hormonlar sebebiyle çıkan sivilceleri atlatmış veya yetişkin bireylerin yararlanabileceği bir konu bu, çünkü ergenlikte çıkan sivilceler zaten hormonal sebeplerden dolayı çıkmaktadır. ( Yani ergenlik döneminde olanlar bu bilgilere kulak asmasınlar.) ^-^

Şimdi yukarıdaki resme bakarak hangi numaralı kısımlarda sivilce sorununuz (devamlı çıkana önem gösterin, nadir çıkanlar bu aşağıdaki sebeplerden dolayı çıktı diye birşey yok yani bir kez kulağınızda sivilce çıktı diye böbreğimden rahatsızmışım demeyin, yanlış olmasın. *-* Bir kısımda sürekli sivilce çıkıyorsa ilgili numaranın açıklamasını okuyup,doktora danışabilirsiniz. yine söylemeden geçmeyeyim doktor tavsiyesi olmadan yani kendi kendinize ilaç kullanmayın. Bu aşağıdaki bilgiler size sağlığınıza önem vermeniz gereken şeyleri belirtir, yine örnek vermem gerekirse 7 numara yani kulakta sürekli sivilce çıkartıyorsunuz diyelim , ' ay böbreğim sorunluymuş hemen böbrek ilacı alayım' falan demeyin, düşünürsek böbreğe ne iyi gelir? Su, buyüzden daha sık su için ama içinize kurt düştüyse, bu konuyu sıkıntı yaptıysanız doktara gidip danışın.) varsa aşağıda sebebini okuyarak nedenini öğrenin. ^-^ 

**
1 ve 2 – Sindirim Sistemi : İşlenmiş gıda, abur cubur ve günlük yağ tüketiminizi azaltın. Salatalık gibi su oranı yüksek gıdaların tüketimini artırın. 

 3 – Karaciğer : Alkol, yağlı yiyecekler ve süt ürünlerinden uzak durun. Yüzün bu bölgesi alerjik reaksiyonların ilk görüldüğü yerdir. Beslenmenize dikkat ederken günde 30 dakika hafif egzersiz yapın ve yeteri kadar uyuyun ki karaciğeriniz dinlenme fırsatı bulsun. 

 4 ve 5 – Böbrekler : Göz çevresindeki her şey dehidratasyon (sıvı eksikliği) işaretidir. Günlük ihtiyacınız olan suyu mutlaka tüketin. 

 6 – Kalp : Tansiyonunuzu ve B vitamini seviyenizi ölçtürün. Baharatlı gıdalardan ve etten uzak durun. Daha fazla temiz hava almaya dikkat edin. Bunların yanı sıra kolesterol seviyenizi düşük tutmaya çalışın. Zararlı yağlar içeren gıdalar yerine, Omega 3 ve Omega 6 gibi yararlı yağlar açısından zengin olan fındık, avokado, balık ve keten tohumu gibi gıdaları tüketin. 

 7 ve 8 – Böbrekler : Gazlı içecekler, kahveve alkolden uzak durun. Günlük itiyacınız olan suyu mutlaka tüketin. 

 9 ve 10 – Solunum Sistemi : Sigara kullanıyor musunuz? Herhangi bir alerjiniz var mı? Yüzün bu bölgesi bu iki soruyla alakalı. Vücudunuzun aşırı ısınmasını engelleyecek soğutucu gıdalar tüketin, şekerden uzak durun ve daha fazla temiz hava alın. Et, süt ürünleri, alkol, kafein ve şekerden uzak durup, yeşil sebzeler ve buğday çimi suyu tüketerek vücudun alkalin seviyesini yüksek tutun. Beslenmenize dikkat ettiğiniz halde bu bölgelerde sivilce oluşumu devam ediyorsa; cep telefonunuzun ve yastık kılıflarınızın hijyenine dikkat etmenizi öneriyoruz. 

 11 ve 12 – Hormonlar : Yüzün bu bölgesinde oluşan sevilceler stres ve hormonal değişiklikleri işaret ediyor. Bu ikisinin kaçınılmaz olduğu durumlarda; yeterli uyku, yeterli su tüketimi, lifli sebzeler tüketmek ve yüzü sürekli temiz tutmak gerekiyor. 

 13 – Mide : Lifli gıda tüketimini artırmalı, vücudun toksin yükünü azaltmak için bitkisel çaylar tüketmelisiniz. 

 14 – Hastalık : Bu bölgede oluşan sivilceler, vücudunuzun hastalıklardan uzak durmak için bakterilerle savaştığının işaretidir. Böyle durumlarda bol bol dinlenmeye özen göstererek, vücudunuzu rahatlatacak aktiviteler yapmalısınız. Kısa kısa kestirmek, derin nefes egzersizleri, bol bol su içmek bu aktivitelerin içinde yer alabilir. – Yüzümüzü her sabah ve akşam Yıkayın. Her Yıkamadan Sonra Mutlaka Havluyla Güzelce Kurutun. Cilt ıslak kalırsa toz tutar ve sivilce oluşmasına sebep olur. – Beslenme şekline dikkat edin. Yağlı yiyeceklerden , çerezlerden ve doğal olmayan içeceklerden uzak durun. – Bol bol Su ve taze olarak sıkılmış meyve sularını tüketin. Beslenmenizi düzene sokun. – Stresten uzak durmaya çalışın. Temiz hava tenefüs edin bu sizi rahatlatır. Kapalı ortamda çok kalmamaya dikkat edin. Kapalı ortamlar insanlar üzerinde olumsuz etki yaratmaktadır. – Yeterince dinlenin ve uyuyun.

**

Bunların dışında sivilcesiz, sağlıklı bir cilt için mutlaka cildinizi temiz tutmalısınız. Yatmadan önce mutlaka makyajınızı çıkarmalı, uygun bir yüz temizleyicisiyle cildinizi kirden arındırmalı, aynı zamanda nemlendirici kullanmalısınız. Yeteri kadar nemlendirilmeyen cilt, kendi nemini sağlamak için daha fazla yağ salgılamakta ve bu durumda saha fazla sivilce oluşumuna sebep olmaktadır. Bu nedenle cildinizi temiz tutmaya, mümkün olduğu kadar az makyaj yapmaya ve makyajınızı suratınızda fazla tutmaya çalışmalısınız. Aynı zamanda düzenli aralıkla peeling yaparak ölü derilerinizde kurtulabilir, bakım maskeleri ile cildinizi canlandırabilirsiniz. Tüm bunların yanı sıra bol bol taze meyve ve sebze yiyebilirsiniz.

Yüzdeki Sivilcelerin Bölge Bölge Çıkma Nedenleri - Sebepleri / Yüzde Çıkan Sivilcelerin Bölge Bölge Sebepleri Nedir ?


Hepimiz sivilceleri nasıl yokedebiliriz diye düşünüp düşünüp duruyoruz, kimimiz bir sürü doktor dolaşmış kimisi kim bilir kaç ilaç kullandı ama ben yine araştırmalarımla Çinko Oksit Kremin iyi geldiğini duymuştum yani en azından kuruttuğu için baktım herkes tavsiye ediyor bende bir markanın çinko oksit kremini aldım. Hakikaten sivilceleri kurutmakta yardımcı oluyor ama şuan kullanmıyorum neden diye sorucaksınız. Çünkü aldığım markanın içerisinde paraben var ve bunu öğrendikten sonra kullanmaz oldum ama çok iyi bir ürün olduğunu söylemeden edemem. Keşke ürünü iyi araştırdığım gibi markasınıda araştırsaymışım, neyseki parabensiz bir Çinko Oksit Krem buldum, hatta en çok alınan ve adı duyulanda oymuş. Şimdi ne zamandır onu alıcamda unutuyorum ya, yoksa bu zamana kadar bence faydasını görmüştüm :( Parabensiz olanını alıncada bloğuma konuk olucak ama dilerseniz bloğumda çoktandır konuk olan vede en çok okunan parabenli olan Dermolife Çinko Oksit Kremi buraya tıklayarak yazımı,yararlarını okuyabilirsiniz. ^-^

Umarım faydalı bir yazı olmuştur,yorumlarınızı bekliyorum. ^-^ GFC ile 100 izleyicim var artıııık çok mutluyuuum çoook. *-*

** ile belirtilmiş alandaki yazılar sosyolife.net tarafından alınmıştır.

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

23 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş
    teşekkürler
    benim 13 bölgede çıkıyor o da sanırım bitki çaylarını sevmeyişimden kaynaklanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim, bu güzel yorumunuz için ^-^ Benimde 13te çıkıyor, aynen benimde tüketmem gerek :/

      Sil
  2. Çok doğru canım benim hormon bozukluğum var o yüzden 11,12 numaralılar lif tüketmem gerektiğini bilmiyordum teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru ollduğunu söylemen beni çokça mutlu etti ^-^ Ben teşekkür ederiiim yorumun için :*

      Sil
  3. Faydalı bir paylaşım olmuş.11 ve 12 uyuyor bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz içiin ^-^

      Sil
  4. canım çok faydalı bilgiler verdin emeğine sağlık:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemde okuyup yorum yaptığın için ayrıca teşekkür ederim <3

      Sil
  5. Peki bunun karacigerle bi lakası varmı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap verdiğim için kusuruma bakmayın lütfen, uzmanlık alanım olmadığı için yukarıda yazanlar dışında net verebileceğim bir bilgi yok malesef. :/

      Sil
  6. Bizleri bilgilendirdiğin için çok teşekküler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap verdiğim için kusuruma bakmayın lütfen, yorumunuz için ben teşekkür ederim ^o^

      Sil
  7. Bizleri bilgilendirdiğin için çok teşekküler

    YanıtlaSil
  8. Allah sizden razı olsun söyledikleriniz bire bir dogrudur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap verdiğim için kusuruma bakmayın lütfen, yorumunuz için ben teşekkür ederim ^o^

      Sil
  9. Mesela ust dudagimin ustunde asori sivilcelenme var bende surekli cikiyo ama orayla ilgili numaralanma yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap verdiğim için kusuruma bakmayın lütfen, uzmanlık alanım olmadığı için yukarıda yazanlar dışında net verebileceğim bir bilgi yok malesef. :/

      Sil
  10. Yagli deri icin hangi nemlendiricini onerirsiz?nemlendirici sorunu yawiyorumda ben cildime suren gibi korku icimi kapsiyo yardim edinnnn lutfennnnnn

    YanıtlaSil
  11. Hangi kremden yağlı olsa birşey olurmu

    YanıtlaSil
  12. cok teşekür ederim benin 9,12,13 bölgelerde sorun vardı verdiğiniz yöntemlerle kurtuldum sivilcelerden

    YanıtlaSil
  13. O numaralandırılmış bolgelerin hepsinde sivilce var bende hertarafımda ve 18 yasindayım yani normal mi bu kendimi cok kötü hissediyorum ve çirkin evden dsari ckamiyorum bu yüzden

    YanıtlaSil
  14. Allah razi olsun bunu yazanlarda hepsi dogru

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top