13 Mayıs 2015 Çarşamba

Rexona Pudralı Linen Dry Antiperspirant Deodorant & Cotton Dry Stick

Rexona Pudralı Linen Dry Antiperspirant Deodorant & Cotton Dry Stick

Herkese merhabaa, musmutlu haftalar hepimize ^-^ . Bugün severek kullandığım Rexona'nın çok benzer hatta aynı kokulu diyebileceğim deodorantı ve stick'inden bahsetmek istiyorum. Bunların testerlarına bir türlü rastlamıyorum ve bu tür deodorant,stick veya rollon olsun koklamadan alamıyorum çünkü bazısı oda spreyi gibi veya ağır bir lavanta kokuyor ve ben öyle olmasından nefret ediyorum. Kullanamıyorum daha doğrusu öyle ağır kokulara gelemiyorum. Gratis çalışanı sağolsun koklayabildiğim bu ikilinin kokusunu çok sevdim. Kokusu nasıl derseniz anlatamam ama ferah,hafif, birazda olsa kalıcı bir kokusu var diyebilim, beni rahatsız etmedi hatta bayağıda güzel geldi yani. 

Rexona Pudralı Linen Dry Antiperspirant Deodorant & Cotton Dry Stick

Aslında hep Roll-on kullanırdım sonra Stick'i bir kez kullandım çok daha güzel geldi daha sonrada kullanmayı tercih etmediğim deodorantı bir kez kullandım bu sefer hep deodorant tercih etmeye başladım. Kısacası artık deodorant kullanıyorum, psikolojik olarakmı bilmem ama deodorantın daha fazla işe yaradığını düşünüyorum veya deodorant, stick ve roll-on a göre kullanıldığında çok daha fazla parfüm gibi koku verdiğinden öyle düşünüyor olabilirim. Rexona'dan aldığım son stick buydu aslında ama bu bitip deodorantsız kalınca malesef ablamın yedeğinde olan Rexona'nın bir diğer stick'ini kullanmaya başladım, onu başka bir postta yazıcam, unutmuşum resmini çekmeyi. Ama kullanmam kısa sürdü Allah'tan hemen yukarıda deodarantı alabilicek zamanı buldum. Çünkü çok kötü kokuyordu. *-* Ama aldığım yukarıdaki Rexona'nın bu deodorantı hayatımı kurtardı mis gibi kokusuyla tabi. ^-^

Rexona Pudralı Linen Dry Antiperspirant Deodorant & Cotton Dry Stick

İçerikleri yukarıdakı fotoğraftaki gibi. İnternette araştırma yapıyordum, dikkatimi çekmemiş içerisinde alüminyum varmış. Bu tabiki benim için üzücü bir haber oldu. Alüminyum ter kokusunu emer,hapsedermiş. Evet bu yönden düşününce iyi ama vücut için gayette zararlı yani kötü hastalıklara yol açabilen bir maddeymiş. Ayrıca deodarant,stick ve roll-on 'un içerisinde bulunmaması gereken maddelerden birinide şuan içerikte görüyorum. Benzil, toulen içerirmiş yani parabenmiş kısacası. Valla üzüldüm şuan, neyse ben en iyisi bu deododarantların içeriğiyle ilgili bir yazı yazayım, içeriklerinde ne olmamalı, hangi deodorantta var, ne kullanmalı vs. Bende bilmiyor, dikkat etmiyordum buna, bence benim gibi dikkat etmeyenler vardır. Makyajda organik ürün olunca fiyat pahalı oluyor ama deodorantta bu durum daha farklı bence. 

Aşağıdaki fotoğraftada deodorantın nasıl kullanılıcağına dair bilgi veriyor. Bu stick veya deodorant siyah&beyaz kıyafetler için değil yani leke bırakmayanlardan değil ama benim kıyafetlerimde bir sorun yaratmadılar. Bu, üründen kaynaklanan birşey çünkü başka markaları kullandığımda leke sorunu yaşıyordum. Bu deodorant ve stick bu açıdan beni üzmedi. Güzel kokuyu bir süre hissetmek beni mutlu ediyor, çok uzun bir süre kalmasada ter kokusunu tabiki vaad ettiği gibi 48 saat hapsetmesede gün içerisinde çok bi rahatsızlık verdiğini söyleyemem. Pudralı ve Antiperspirant olması teri  ve kokusunu daha fazla engellemeye yardımcı oluyor ama tabi dahada zararlı madde içermesi gerçeğini değiştirmiyor. İşte deodorant,stick içerikleriyle ilgili yazıcağım konuda; bu deminki cümleyi detaylı bir biçimde anlatacağım. Deodorant ve stick'i aynı postta yazmamda pek iyi olmadı dakka bir karşılaştırasım geliyor, genel bir anlatım sergiledim. Neyse ben en iyisi roll-on mu , deodorant mı , stick mi gibisinden bir post daha yazıyım. Ne konuymuş yahu, biraz daha anlatmaya devam edersem bir post konusu daha çıkarıcam nerdeyse. *-* 

Sonuç olarak Rexona'nın deodorantınıda stick'inide kullanmaktan memnunum, hem teri hemde kokusunu birazda olsa, çok abartılmayacak kadar engelleyip ferah kokusuyla hakikaten güzel kokmamızı sağlıyor.  Tabi bundan sonra ne alsam diye düşünmüyor değilim içeriğinden ötürü. 

Rexona Pudralı Linen Dry Antiperspirant Deodorant & Cotton Dry Stick

Rexona'nın sitesinde yazanlar;

Cotton Dry Antiperspirant Stick, ultra kuru, ter önleyici koruma. Hafif ve çiçek aromalı ferah koku. Kuruluk ve güven hissi verir. Stick 49gr.
Linen Dry Antiperspirant Deodorant, gün boyu koruma, daha fazla hareket daha fazla koruma. gün boyu koruma ve refahlık hissi temiz ve çiçeksi koku. Deodorant 150ml.

İkisinide gratisten ayrı ayrı 8 tl gibi bir fiyata aldım.

Peki siz hangi markayı kullanıyorsunuz? İçeriğine dikkat ediyormusunuz, pudrala mı pudrasız mı tercih ediyorsunuz? Peki bu postu yazarken deodorant, stick vs ile alakalı çıkardığım yeni post konuları sizce yararlı olur mu yapmalı mıyım? Bu soruların hepsinin cevabını sizden bekliyorum . ^-^

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

8 yorum:

  1. Merhaba
    Blogunuzu yeni keşfettim.Bana da beklerim
    www.meryyildiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. selam bloğunuzu ve sosyal medyada sizi takipteyim benim bloğuma da gelirseniz mutlu olurum kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
  3. Çooook güzel anlatmışsın ya...Rexona hakkında herşey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikatenmii çok sevindiiiim ^-^ Teşekkür ederim :*

      Sil
  4. Ütopyacı mı : ) hem de Sekocusun sanıyorum selam olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :D Yok en başından beri Tuncay'ı destekliyorum, onla birlikte Cafe grubunuda. Serkan'ın ürünü uyum sağladı diye koydum :D Selamlar ^-^

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top