6 Mayıs 2015 Çarşamba

İdefix ile Kitap Alışverişim

İdefix ile Kitap Alışverişim

Herkese merhabaa, mutlu haftalar herkese! ^-^ Almak istediğim birçok kitap birikmişti, perşembe günü İdefix aracılığıyla kitaplarımı sipariş ettim.Bu gibi kitap alışverişi yapıcaksanız internetten almak herzaman daha karlı oluyor, kargo ücretinide ödememek için ben alacağım kitapları biriktirip hepsini birden alıyorum, tek tek alırsanız tabi karlı olmaz. Bence baya indirimli geliyor. Normalde her kitap alışverişimi D&R dan yapıyordum, hiç bir sorun olmuyor çokda memnundum, İdefix tende bir alışveriş yapıyım dedim toplamda ücret olarak 3 tl falan daha karlı geldi D&R a göre.  Sonuç fiyat ile mutlu etsede ürün olarak biraz mutsuz etti beni, neden diye sorarsanız hem neler aldığıma bir bakalım hem o arada nedenini açıklayayım. *-*

İdefix ile Kitap Alışverişim - Hayvan Çiftliği


Yazarı George Orwell olan Hayvan Çiftliği adlı kitabı uzun süredir merak ediyor ve almak istiyordum. Kitabın çocuksu bir konu üzeirne yazıldığı söylenmişti bana, tıpkı çocuk kitabı demişlerdi ama aslında kitapta 'Reel Sosyalizm' in eleştrisini yapmaktadır yazar. Edebiyat hocamın çok övdüğü, arka kapağını okuyuncada merak uyandıran bu kitabı almazsam olmazdı. Kitabın kapağının pespembe olmasıda çok tatlı olmuş. ^-^ Bu arada Ben kitapların kendi kitap ayraçlarını kullanmayı seviyorum, içerisinde görünce çok sevindim tabi. ^-^ normal fiyatı 15 tl olan bu kitabı 9.75 tl ye aldım.

İdefix ile Kitap Alışverişim - Bülbülü Öldürmek


Yazarı Harper Lee olan Bülbülü Öldürmek adlı kitabında ismini çokça duuymuşumdur, uzun zamandır aklımdaydı hadi bunuda alıyım dedim. Irkçılığı ve eşitsizliği konu alan bir kitap olarak tabi beni çekti. Normalde 18 tl olan bu kitabı 12.06 tl ye aldım.

İdefix ile Kitap Alışverişim - Kocan Kadar Konuş Diriliş


Bu kitabın filmine gittim ve hakikaten çok sevdim,eğlendim ve güldüm. Tabiki devamını merak ettim ve genelde sinemaya çevrilen kitapları, filmde üstün körü anlattıklarından daha detaylısını öğrenmek istedim. Bilseydim böyle güzel olduğunu ilk kitabını okurdum. Tabi dayanamayı 1. ve 2. sinide aldım, filmi gibi beni eğlendireceğini,saracağını düşünüyorum.. Malesef ki yine takıntım olan kitap ayracı 1.kitapta verilmiş 2.sinde verilmemiş. Neyse bu sorun değil, asıl soruna geçelim. İşte idefix alışverişimin sonucunda beni sıkıntıya sokan tek şey;

İdefix ile Kitap Alışverişim - Kocan Kadar Konuş Diriliş

Bu görüntü oldu. Bu ne ? derseniz eğer, bu Kocan Kadar Konuş kitabının 1.sinin sayfalarına kahve dökülmüş olduğu ve 2.kitabınında sayfalarında mürekkep lekeleri olduğu fotoğraf. Büyük bir sevinçle açtığım kargoda bunları görünce şok oldum tabi olmaz mıyım, ben kitaplarımı bile normalde birine veremiyorum, rahat okuyamasam bile rahat okuma için kıvırmam kapağını sayfasını ve böyle birşeyle kaşrılaşıyorum. Bu benim için gerçekten çok üzücü oldu, 2.el falanmı dedimde öyle durmuyor zaten belli yanlışıkla dökülmüş işte abartma diyorum kendi kendime ve motive ediyorum. *-* Yazarı Şebnem Burcuoğlu olan Kocan Kadar Konuş ve Kocan Kadar Konuş Diriliş kitablarını sırasıyla normal fiyatı 19tl iken 12.73tl ye, normal fiyatı 21tl iken 14.07 tl ye aldım.

İdefix ile Kitap Alışverişim Çavdar Tarlasında Çocuklar


Yazar J.D. Salinger olan Çavdar Tarlasında Çocuklar adlı kitabıda edebiyat hocam önermişti. Edebiyat hocaları ne önerirse genelde güzel oluyor, araştırdım gizemli bir kitap olması ve birçok kişininde övmesi bende merak uyandırdı. Normalde 12 tl iken 7.80tl ye aldım.

İşte benim kitap alışverişim bu şekildeydi, birkaç kitap olduğundan haliyle toplam fiyat arttığından kargo ödemedim bu yüzden bana kar ettirdi, dediğim gibi hemen hemen D&R da böyle ucuz oluyor. İki firmadada bu kitapların fiyatlarını topladım 3 tl daha ucuzdu İdefix. İdefix'e şikayet/uyarı mesajı atacağım duruma göre ben D&R la alışverişime devam ederim bundan sonra. Neyse canım kitaplarım şuan yanımdalar ve tabiki çok mutluyum ve okumak için sabırsızlanıyorum! Finallerede az kaldı ve oturup hiç çalışmıyorum ya. Bu hafta içerisinde biraz okudum okudum yoksa yine çalışmıyorum diye vicdan yapıp ileri tarihe atarım ben. Kitaplar beni çok mutlu ediyor ya, paramı kitaba harcamayı çook seviyorum, kimileri gibi bende kokularına bayılıyorum. *-* 

Ee alışverişimi nasıl buldunuz? İdefix hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu kitaplardan okuduğunuz varmı veya bu türde önerdiğiniz bir kitap var mı? Kitap alışveirşlerinizi siz nerden yapıyorsunuz ? Bu soruların hepsini yine çok merak ediyorum, en kısa zamanda okuyup bloğuma misafir edeceğim bu canları. Okumuş olduğum kitaplarıda bloğuma misafir etme konusunda biraz daha aktif olmam lazım farkındayım, gün geçtikçe unutuyorum kitapların ne anlattığını unutmadan yazmam lazım valla takipte kalın *-*

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

15 yorum:

  1. Çok güzel bi yazı olmuş tatlım. Ben de D&R dan alıyorum fakat çok geç geliyo ve parçalı geliyo. Bu durumdan hoşnut değilim. Idefix, kitapyurdu, ilknokta aklımda olan diğer siteler. Hayvan çiftliğini ben de çok merak ediyorum! Çavdar tarlasında çocuklar çok hoşuma gitmişti lisenin başında veya ortaokulda okumuştum. Kocan kadar konuş un kitabı filminden güzeldi bence. 2. kitabını ben de henüz almadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederimm. *-* Parçalı bana 1 kez geldi d&r dan o bazen şeyden oluyo kitap çıkmadan daha siteye koyuluyor ya ön satışmı deniyor ne ondan oluyor diye biliyorum. Bana öyle olmuştu, kargolar genelde aynı oluyor bizim evi bulamıyorlar ya bende o sıkıntı.. Ya baya ortak şeylerden bahsediyoruuz ^-^ Valla bende her birini merak ediyorum işte biran önce okumaya başlamam lazım ama finaller bu hafta değil sonraki hafta başlıyor malesef, en geç 1 haziranda başlasam bile benim için üzücü :( ama kesin öyle olur *-* Yorumun için çok teşekkürler *-*

      Sil
  2. Kocan kadar konuş serisinin yorumunu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ^-^ valla galiba ilk okuyacağım kitap sanırım bu seri, bunların arasında. Bende kitapla filmin farkını merak ediyor ve sabırsızlanıyorum. *-*

      Sil
  3. blog keşif etkinliğinde blogunuzu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim hemen geliyoruuumm ^-^

      Sil
  4. Çavdar Tarlasında Çocuklar ve Hayvan Çiftliği kitaplarını okumayı ben de çok istiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde okuyunca yorumlarınızı bekliyorum ozaman ^-^

      Sil
  5. umarım gözüküyordur artıkkkk :)))))

    YanıtlaSil
  6. Kocan kadar konuş kitabını bende merak ediyorum :) Blogunuzu yeni keşfettim bende beklerim
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hemen geliyoruuumm ^-^

      Sil
  7. Yaşadığınız talihsizliğe üzüldüm.Yine de keyifli okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Yaşadığınız talihsizliğe üzüldüm.Yine de keyifli okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, idefixe yazdım değişim yapalım dedilerde nasıl uğraşıyım sağlık olsun dedim napiyim ^-^

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top