10 Mayıs 2015 Pazar

Bir Pazar Günü Klasiği

Bir Pazar Günü Klasiği - Sanatın Saklı Sırları - SümbülBir Pazar Günü Klasiği - Sanatın Saklı Sırları - Sümbül

Herkese mutlu ve keyifli pazarlar! ^-^ Başta tüm annelerin, anneler günü kutlu olsun. =* Bugün böyle pazar gününe yakışıcak bir şekilde aldım kahvemi, oturdum blog yazıyorum. E hep makyajdan,kitaptan,kedilerden, alışverişlerden mi bahsedicez, ara sırada kendimden birşeyler anlatmak istiyorum tabi. *-*

Bir Pazar Günü Klasiği - Sanatın Saklı Sırları - çay

Final haftası geliyor, hiç çalışmadım. Çalışmadığım için yeni aldığım kitaplarımıda vicdan azabı yapıp okuyamıyorum. Ne olucak bu durum, bir an önce çalışsam iyi olucak. Yaz okuluna kim gitsin ya, okul yolum zaten uzun, normal zamanda zorlanıyorum, o yolu birde yazın kim çeksin. Evden çıktığım andan itibaren okula varmam minimum 2 saat suruyor. 

Bir Pazar Günü Klasiği - Sanatın Saklı Sırları - kil sanatı - donuts

Neyse işte yukarıdaki resimden bahsetmem gerekirse zaten biliyorsunuz, kil ile uğraşıyorum. Çikolatalı kurabiyem, donutslarım,waffle'ım huzurunuzda. ^-^ Bunları kolye,küpe, anahtarlık yapıcam. Bu ürünleri sattığım instagram hesabım çok aktif değil ama yinede instagram hesabıma gitmek isterseniz buraya tıklayın. Blogda daha güzel resimler ve anlatım var bence, dilerseniz üst menüden kil sanatı kategorisine tıklayarak yaptıklarım hakkında detaylı bilgi öğrenebilir, sipariş verebilirsiniz. ^-^ Çok zevkli yani bunlarla uğraşmak kafamı dağıtıyor. Önerdiğiniz bir şekil varsa onlarıda yapmaya çalışırım, satılsada satılmasada onları görmek beni mutlu ediyor. ^-^


Bir Pazar Günü Klasiği - Sanatın Saklı Sırları - kahve

Bir ara kahve fallarına taktığım için hergün kahve içiyor ve telefondan fotoğraflarını falcılara gönderiyordum. Allah'tan bu aralar kendime bir dur diyebildim. Bağımlılık gibi birşey bu kahve falı. Tabi kide meraklı kedim ordan gözükmese olmaz. ^-^ Cooper'ımda geçen günlerde 3 yaşına girdi, 3 senedir bakıyoruz ya inanamıyorum yaşlandık resmen bu zaman nasıl hızlı geçiyor böyle. *-*


Bir Pazar Günü Klasiği - Sanatın Saklı Sırları -

Perşembe günü İtü nün festivaline gittim, Gökhan Türkmen, Eva Simons, Teoman vardı. Gökhan Türkmen'i çok çok seviyorum onun için gittim, onun performansı bittikten sonra yağmur başladı, sırıl sıklam oldum, durumum bildiğiniz vahimdi yani. Herkes hazırlıklı gelmiş şemsiyesi,yağmurluğu ben hiç birşey almamıştım yanıma tabi, konserde ertelendi. Devamı dündü ama daha gidemedim yani malesef Teoman'ı kaçırdım ve üzüldüm. :( Perşembe günki izdihamı sizlere anlatmam mümkün değil yani ay nasıl fenaydı o metro,metrobüs. Neyse günün sonunda nolursa olsun Gökhan Türkmen'i izlediğim için mutluydum. Canlı performansı çok çok iyiydi, çok tatlıydı ya. Eski şarkılarını pek bilmiyordum ama çokça duymuştum. Tekrar giderim Gökhan Türkmen'in konserine yanı. *-*

Bir Pazar Günü Klasiği - Sanatın Saklı Sırları - çay

Evet ertesi sabah tabiki okula gidemedm, çok fazla yorgundum ve hasta olucak gibiydim. Hemen bir adaçayı yaptım sabah, ama şimdi iyiyim Allah'tan. ^-^ Tv programları hakkında hiç yazdımmı sizlre hatırlamıyorum ondanda bahsedelim biraz. Utopyayı sabah akşam izleyip Tuncay Kes'i destekliyorum. Hatta instagram hesabı açmıştım hepinizi beklerim. (hesabım için buraya tıklayın ). umarım finale gider, kesinlikle Ütopya'yı kazanmayı hakeden birisi. Hatta youtube dada hesap açtım, şarkılarını koydum Tuncay'ın. Sesinide çok seviyorum kendisinide fazlasıyla. *-* Tuncay'ın Ütopyada yaptığı Mucizeler Okulunada gitmeyi planlıyorum ondan ders görmek istiyorum. *-* Survivor'ıda kaçırmadan izliyorum kimi destekliyorum bende pek bilmiyorum. Ama Doğukan diyebilirim ardından Hasan,Anıl'ı destekliyorum. Bir dahaki sene Survivor'a bence Tuncay Kes'de katılsın. *-* Bunun dışında Kara Ekmek dizisini izliyorum, başka birşey izlemiyorum tvde. Yabancı olarak The100'ı izliyodum ama malesef yeni sezonuna daha kaç ay var, bekle bekle bitmez. :( Bu aralar yabancı dizi izlemiyorum, biliyorsunuz ki kore dizilerinide fazlasıyla severek izliyorum. Şu okul bitsin başlayacağım yine yabancı dizilerime bu yüzden önerilerinizide beklerim yani. ^-^

Bir Pazar Günü Klasiği - Sanatın Saklı Sırları - ebabil

Atmaca bulduğumuzu hatırlayanlar burada mı? Hatırlamıyorsanız bununla ilgili yazdığım post için buraya tıklayın. 5gün falan oldu heralde, ilk önce elime alamıyordum çünkü fazlasıyla vahşiydi ama daha sonrasında biz ona pişmiş yumurta sarısı ve su vermeye başlayınca pençesiyle bize zarar vermemeye başladı. Okadar uysal birşey olduki. Kendi başına yiyemiyor içemiyordu biz kendimiz tutup yedirip içittiyorduk. Doğru dürüst uçamıyor düşüyordu, yavru diyorduk. Dün akşam veterinere götürdük meğersem bu Ebabil cinsiymiş vede yetişkinmiş. Kargalar çok hırpaladığından falan heralde çok hastalanmış. Oyüzden kendi uçamıyor,yiyemiyor ve içemiyormuş. Kıyamam ya, nasıl güzel şunun tipine bakar mısınız? Annem, kuşun veterinerde kalması için neyseki veterineri ikna etti, neyseki diyorum çünkü bir kuşun daha evimizde ölmesini istemiyordum. Veterinerde iyileşince siz uçurursunuz dedi, çok güzel dedi. Ya ama varya 5 günde olsa ona öyle ısınmışım ki şuan çok özledim anlatamam. Böyle elime alıp kafasını okşuyordum, kendini öyle güzel sevdiriyorduki. Ya çok tatlıydı! Özledim kısacası :( Neyse inşallah iyi olur, biran önce elime alırım yine.


Bir Pazar Günü Klasiği - Sanatın Saklı Sırları -  kil sanatı

Yaz tatilimi çok güzel geçirmek istiyorum ya, okadar yorgun ki bedenim,ruhum. Çok yorgunum ya, dinlenmeye ihtiyacım var. Ve canım çokça alışveriş yapmak istiyor anlatamam, anneler günü indirimi bana baya iyi geldi aslında. *-*

Bir Pazar Günü Klasiği - Sanatın Saklı Sırları -

Aklımda çok güzel bir kitap konusu var demiştim ve yazmaya başlıyordum ama ilhamım gitti bu aralar hiç yazasım yok ama konusu bence okadar güzel ki anlatamam *-* Yani polisiye biraz ama diğerlerinden farklı, herzamanki olaylardan durumlardan farklı bir şekilde gelişiyor herşey yani. Umarım bitirir ve bastırdığım günleri görürüm. ^-^ Ee siz anlatın biraz ya, yaz tatilinde birşey yapıcak mısınız? Kendinizden bahsedin biraz. Neler izliyorsunuz, neler yapıyorsunuz. Siz Pazar gününüzü nasıl geçiriyorsunuz? Valla ben of yarın okul var üşeniyorum diyorum genelde. :D Neyse böyle işte.. ^-^

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz




11 yorum:

  1. Okulun kiymetini bilmelisin bittiği zaman cok özleyeceksin derlerdi ben bitmesine yakın özlemeye basladım en güzeli ogrencilikmis gercekten :) umarım kuş saglıgına kavusur cok tatlı gercekten ve benim de final haftam geldi ne yazıkki tembellikle geciriyorum ama ogrencilerin temel görevidir calımayı son güne bırakmak :) cok güzel bir yazı olmus canım ellerine saglık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın, zaten aslında okulu seviyorum hatta gitmediğim zaman üzüldüğüm bile oluyor ama o yol öyle üşendiriyorki ay anlatamam. *-* Çok teşekkür ederim valla aynen öyle ya, 1hafta önce çalışmayı bir beceremiyorum ^-^

      Sil
  2. Ne keyifli bi yazı olmuş. o güzel yabani kuş inşallah iyileşir tamamen. Allahıııııııım ben de bana ters ters bakan bi Cooper istiyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah :D Ya teşekkür ederiimm bayılıyorum senin yorumlarına ya <3 umarım iyileşir, sizede haber veririm ^-^

      Sil
  3. Polimer kille yapılan şeyler müthiş insan yememek için kendini zor tutuyor :)
    Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. polimer kil ipişiriyor musun?

    YanıtlaSil
  5. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 20 million visits, 193 Country in the World! and more than 20,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______316%20Members
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Get a special price for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png
    ++++++++++++++++
    Merhaba bi'şey Chris!
    Sana "dizini uluslararası blogspot" konulu kaydolarak blogunuza duyurmak için öneririm
    "Dizin" Dünyada 20 milyon ziyaret, 193 Ülke olduğunu! ve 20.000 'den fazla bloglar. Bize katılın gel, kayıt ücretsizdir, sadece bizim blogu takip rica
    Ben Uluslararası blog Sözlüğü Kayıtlı Olmak düşünün A Wonderful bloga sahip. Sizin Ülke Temsil Will
    Aşağıdaki bağlantıyı ziyaret Ve Blogunuzu Adı Comment Lütfen
    Blog URL
    Sizin Ülke Listesine eklenecektir Yorum Oturumu'nda Çalıştırma Ülke Of Yer
    Sağ tarafta, "yeşil liste", tüm ülkeleri bulacak ve bunları tıklarsanız, o Ülkeden bloglar isimlerini bulacaksınız.
    Anlayışınız için registration.Thank size doğrulamak için blog takip Emir
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______316%20Members
    Mutlu Bloglama
    ****************
    Benim blog takip için teşekkür ederim - bu büyük takdir! : O)
    Ben blogunuza izledi geri takip edin
    ++++++++++++++++
    Blogunuz için özel bir fiyat alın! en iyi dileklerle
    Saygılarımla
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blog keşif etkinliği sayesinde blogunuzu keşfettim ve takipteyim :)
    Banada beklerim sevgiler.
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa, hemen geliyorummm çok teşekkürler :*

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top