23 Nisan 2015 Perşembe

Rival De Loop Clean&Care Sabun İçermeyen Ginkgo Ve Salatalık Özlü Yüz yıkama Jeli / Makyaj Temizleme Jeli

Rival De Loop Clean&Care Sabun İçermeyen Ginkgo Ve Salatalık Özlü Yüz yıkama Jeli / Makyaj Temizleme Jeli

Herkese merhaba, öncelikle 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramanız kutlu olsun, Regaip Kandiliniz Mübarek Olsun. ^-^ Bugün sizlere çok güzel bir üründen bahsedeceğim. Rossmann'dan 7 tl gibi bir fiyata aldığım 150 ml boyutunda Rival De Loop Clean&Care Sabun İçermeyen Ginkgo Ve Salatalık Özlü Yüz yıkama Jeli / Makyaj Temizleme Jeli  bloğumun bugün ki konuğu. Hergün sabah ve akşam uygulanabilen, karma ve normal ciltler için uygun olan, sabun,paraben,silikon,alkol içermeyen, pH'ı cilde dost olan fiyatıda kendisine göre çok uygun olan harika ötesi bir yüz temizleme jeli kendisi. ^-^ İlk aldığım zamanlar aksatmadan hergün yapıyordum daha sonrasında tabi üşene üşene arada bir yapmaya başladım. Makyajlı yüzümü ıslattıktan sonra ellerimle yüzüme uyguluyorum ve makyajı çok iyi çıkartıyor, ardından tonikle temizlediğimde çok az kalıntı kalmış oluyor hatta çoğu zaman tonikle yüzümü temizlediğim pamuk bembeyaz oluyor inanabiliyor musunuz? Bu ürünün çok iyi olduğunu duyup hemen almıştım, içeriğine bakmadan.Sonra üzerinde Almanca olan yazılardan alkolü görünce bir sinirlerim bozuldu anlatamam, bir süre soğudum tabi ama aklıma sonra dank etti cümlenin internette çevirisini bakmak. :D Bir baktım meğersem Alkol içermiyor diyormuş, ay Allah'ım az daha rafa kaldırılacaktım gül gibi jeli. =* Yani çeviriye bakmak niye bu kadar geç aklıma geldiyse. ^-^ Neyse cildi nemlendirdiğini ve kurumasını önlediğini vaad ediyor bir yandan ama ben kullandıktan sonra cildimde gerginlik olmuyor değil. Şöyle birşey varki cildim kuru olduğundan olmuş olabilir çünkü bunu kullanan karma ve yağlı ciltli olanlarda bir sorun olmamış.

Rival De Loop Clean&Care Sabun İçermeyen Ginkgo Ve Salatalık Özlü Yüz yıkama Jeli / Makyaj Temizleme Jeli

Şahsen ben artık nemlendirmeyi vaad eden veya etmeyen herhangi bir ürüne artık kulak asmıyorum diyebilirim çünkü ne kullanırsam kullanıyım ardında bende mutlaka gerginlik oluyor. Bu yüzden sorun olarak görmüyorum artık alıştım. :D Bunun dışında benim gördüğüm,farkettiğim hiçbir yan etkisi olmadı, kötü birşey ile karşılaşmadım. Çok ince bir araştırma yapıp içeriğini kontrol etmedim ama genel olarak temiz gözüküyor bence buda çok iyi bir artı yön. Temizlemeside çok çok iyi, dediğim gibi kalıntı genelde kalmıyor o derece *-* . Rengini ayrı,işlevlerini ayrı sevdiğim bu ürünü seve seve herkese tavsiye ederim.

Rival De Loop Clean&Care Sabun İçermeyen Ginkgo Ve Salatalık Özlü Yüz yıkama Jeli / Makyaj Temizleme Jeli

Gingko ve salatalık özlü olmasıda ayrı bir artı özellik. Dileyen deneme,seyahat boyu olan 50 ml'lik boyutunu yaklaşık 2-3 tl 'ye alabilir.

Bana göre tek eksi ama umursamadığım yönü kullandıktan sonra kurumasını önlemesi gerekirken, germe yapması ama yine dediğim gibi cildim kuru ve karma,yağlı ciltlerde böyle birşey hiç olmamış. İçerik bakımından rahatlıkla kullanabileceğiniz, fiyatı uygun, başarılı bir ürün. 

Rival De Loop Clean&Care Sabun İçermeyen Ginkgo Ve Salatalık Özlü Yüz yıkama Jeli / Makyaj Temizleme Jeli

Bu ürünü tekrar alır mısın diye sorsalar, tabiki alırım derim.! ^-^ Siz bu ürünü kullandınız mı ? Kullandıysanız sizin bu ürün hakkındaki düşüncelerinizi,sorularınızı yorumlarda okumayı dört gözle bekliyorum. *-*   *-*

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz



6 yorum:

  1. bak mimini yaptım kii. sen de dünkü mimimi yapsan yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Tatlım blog sayfan ne kadar hoş iadeyi ziyarete gelmiştim ama bayıldım bunu söylemeden edemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederimm beni çok mutlu ettiniiiz ^-^

      Sil
  3. Bloğunuz çok tatlı hemen takibe aldım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, bende hemen sana geliyorum ^-^

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top