26 Nisan 2015 Pazar

A.S.P Kitoko Saç Besleyici Argan Yağı / A.S.P Kitoko Argan Oil Nutritious For Hair

A.S.P Kitoko Saç Besleyici Argan Yağı

Herkese merhabaa, mutlu,keyifli pazarlar öncelikle. ^-^ Evet yarın en zor dersimin vizesi var ve ben şuana kadar hiç çalışmadım, mutlulukla blog yazıyorum şuan. :D Neyse gelelim A.S.P Kitoko Saç Besleyici Argan Yağı 'na, alalı baya oldu hatta bu koca şişe şuanda bitmiş durumda, bitenler yazıma eklenecek. ^-^ Ozaman başlayalım.

Benim saçım işlem görmemesine rağmen yıpranmış bir durumda, arada bir elektriklenir ve hep kabarık haldedir, yani ne yaparsan yap yine içine hava dolmuş gibi kabarır. Bende iyi bir markanın argan yağını arıyordum ve kuförümün tavsiyesiyle 100 ml'lik boyutunu 80 tl ye Kitoko'nunkini aldım. Duştan sonra saçımı ikiye ayırıp beş damlas sağ, beş dam sol tarafa yedirmemi söyledi, bende aynı şekilde uyguladım. Kitoko'nun içinde çıkan kağıttada aynı bu şekilde yazıyor damla sayısı yazılmadan, kuru veya ıslak saça uygulanan durulama gerektirmeyen bir yağ. Şimdi diyorsunuz ki organikmi,saf mı vesaire, ama değil zatende öyle olmaması gerekiyormuş. Saf argan yağı tek başına zararlıymış sanırım buyüzden mutlaka yanında bir yağ vs. olması gerekiyormuş. İçerisinde argan yağı, karite yağı, A ve E vitaminleri varmış ve doğal UV filtresine sahipmiş. Şahane değil mi? Daha ne olsun. ^-^ Bütün saç tipleri için uygunmuş özelliklede kuru ve yıpranmış saçlar için uygun olduğunu vurguluyor ambalajında, kimisi cildinede uyguluyormuş ben denemedim.

A.S.P Kitoko Saç Besleyici Argan Yağı

Neyse broşüründe yazdıklarına göre;
*Yoğun bir şekilde besler, yumuşatır ve güç kazandırır.
*Parlaklığını ve nem dengesini geri kazandırır.
*Dalgalı ve zor taranan saçları yumuşatır.
*Yağ hissi bırakmaz, kolaylıkla emilir.
*Omega yağları,antioksidanlar ve A&E vitaminleriyle zenginleştirilmiştir.
*Doğal UV koruması ile kurutma süresini belirgin bir biçimde azaltır.

Peki ya vaat ettiklerini başarabiliyor mu diye sorarsanız cevabım kesinlikle! olacaktır. Hemen benim yorumuma geçelim o halde. ^-^


A.S.P Kitoko Saç Besleyici Argan Yağı

Ben genelde ıslak saça uyguluyorum, bazen kuru saçımada uyguladığım oluyor. İlk önce genel yorumlarımdan bahsedeyim, kesinlikle saçımı yumuşacık yapıyor, saçımı ağırlaştırmadan sağlıklı bir görünüm, parlaklı sağlıyor. Saçım hiç bu kadar kolay taranmamıştı diyebilirim, saçım belime kadarken ve bu ürünü kullanmazken işkence gibi gelirdi, hatta bazen öyle düğüm olurdu ki sinirlerim tepeme çıkardı oysaki bu ürünü kullanmaya başlayınca sadece dakikalarımı, taş çatlasa 1-2 dakikamı alıyor siz düşünün. Zaten şimdi saçım kısa olduğu için daha bi rahatım tabi. Yağ hisside bırakmıyor, dediğim gibi saçımı ağırlaştırmıyor bile. Elektriklenmeye iyi geliyor ve benim için en en iyi özelliği ise saçımın kabarmasına çok çok iyi geliyor! Hiç bir ürün kabarmasını dindirmezken bu ürünü ıslak saça uyguladıktan sonra biraz, ardından kuru saçımada uygulayınca baya iyi bir sonuç veriyor. Bence kuru saça uygulama daha zor eşit dağıtma bakımından ama anında söndürüyor kabarıklığı ve pis,yağlı bir görüntü olmuyor. Hep sorarım arkadaşlarıma mesela denemek için onlar sağlıklı ve iyi anlamda parlak gözüktüğünü söylüyorlar. Tabi ki bende havalara uçuyorum. ^-^ Kuru saça uygulandığında o kabarıklığını gitmesini sonradan çözdğm ben geçde olsa, hayatımı kurtardı. Ben kokusunuda ayrı bir beğeniyorum, aşırı güzel kokuyor. Bazıları beğenmemiş bazıları erkek kokusuna benzetmiş ama ben çok sevdim. Saçımın diplerine gelmeyecek şekilde boyuna parmaklarımla tarayıp daha sonra ovalayıp dağıtıyorum yapı saçıma, sonrada tarıyorum. Başka söyleyecek birşeyim var mı diye düşünüyorum şuan. ^-^ İçeriğide aşağıdaki gibi, ayrıca Kitoko'nun eski amabaljı damlalıklıymış ve birçok kişi bundan şikayetçiymiş ama benim ki pompalı ve çok rahat kullanıyorum.

A.S.P Kitoko Saç Besleyici Argan Yağı

Argan yağım 1-2 gün önce bitti ve bittiğini çok geç farkettim, baya bir telaş yaptım. Hakikaten o derece yani, abarttığımı düşünenler var ama saçımın kabarıklığına takıntılıyım yani *-* . Pekiii bir daha alır mısın diye sorsalar ne derim tahmin ediin. ^-^ Aldım bile! Ama benden söylemesi, güvendiğiniz bir alışveriş sitesi varsa orjinallik bakımından, oradan alın bu ürünü derim çünkü muhtemelen daha uyguna gelir, bende internetten alıcaktım ama annem yine kuaförden almış ve bu sefer 115 ml'lik boyutu 95 tl'ye ( başka bir kuaförden) , içime oturmadı değil, şaka gibi... Peki sizin kullandığınız bir argan yağı var mı veya bu ürünü kullandıysanız vs. yorumlarınızı,sorularınızı  herzamanki gibi merakla ve heyecanla bekliyoruuum. ^-^

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

A.S.P Kitoko Argan Oil Nutritious For Hair

Hi everyone! ^-^ I will give an information about A.S.P Kitoko Argan Oil Nutritious For Hair. I didnt  use some treatment to my hair for healthy hair but my hair is worn, i dont know like this . My hair is fluffy and sometimes electrified but not broken. This argan oil promised for healthy hair about goodbye to fluffy hair, electrified hair, broken hair. I love this promises! ^-^ This argan oil is organic but you will say to me ' why does it contain some oils'. I will answer this for this ; The argan oil is not used only so Kitoko's argan oil contains some organic oil or vitamins. Kitoko's argan oil's brochure;  This argan oil treatment contains a unique blend of Karite Oil extracted from the nut the African Shea Tree, Argan oil, vitamins A&E and a naturally derived UV filter. Ideal for all hair types, this lightweight oil is especially beneficial to dry, damaged hair.
*Perfect for all hair types.
*Provides intense nourishment, whilst smoothing & strengthening the hair.
*Restores shine and moisture balance.
*Tames frizzy or uncontrollable hair.
*Instant absorption with non-greasy feel.
*Enriched with omega oils, antioxidants & vitamins A & E.
*Natural UV protection.
*Reduces drying time.
  
Instructions: Apply a small amount to damp or dry hair. Comb through for even distribution. Do not rinse out. Style as normal.

Yes, the brochure is this.  I used this argan oil to my moist hair, not dry. I bisected my hair and i used 5 drops for left side after 5 drops for right side. After i am rubing my hair and i am scanning my hair. When i drying my hair with hairdryer, i am using argan oil again for goodbye fluffy hair more. ^-^

I loved this argan oil because it recovered my life! ^-^ I satisfied. Because when i used this argan oil, my hair look like healthy hair , my hair look like shiny but not look like a oily,greasy,dirty. If you are ask me 'Are you buy this argan oil again? ' , my answer is YES! I bought this argan oil 80₺ for 100ml to hairdresser but i finished 1 bottle and i bought an new one quickly 95₺ for 115 ml to hairdresser again! I am not goingt to anywhere if i use this argan oil so when i finished this bottle, i bought a new one quickly.  If you want to buy this argan oil in internet, you will buy this argan oil  cheaper than me. 

Yes! Thats it! :) I hope for you like this my translate and my writing. ^-^
See you soon again! 

Kisses! =* 

Yasmin



12 yorum:

  1. ay nası düzelttiiiin yorum kutusunu söleseneee. ben de dünden beri blogçulara soruyom valla bulup sana yollayacaktım.

    baksana senden bişi rica etsem yaaa. bu yorum kutusunu nasıl düzelttiğini ayrıntılı olarak anlattığın bir post yazar mısın lütfeeen. bundan sonra arkadaşlara yardım etmiş olursun. bu sorun sık yaşanıyor yaaa. herkes sana yolluycam işte bana neee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha bana mı yollıcan >.< Ne güldüm ya :D Ya şeydenmiş öyle yapılcak bişey yokki, blogdaki bazı uygulamalar o kutucuğun çıkmasını önlüyomuş. Bende mp3 çalar vardı blogda onu sildim, kutucuğum çıktı. Yinede bir post yapmalımı ki *-* Yada bi postun altında falanmı belirtiyim, anlatıcak pek bişey yok çünkü ^-^ Kıyamam bide bulup banamı yollıcaktın yaaa :D

      Sil
    2. ay sadece mp3 müymüş nedeni. evet soruyodum valla herkese ki. tamam yazma anladım. mp3 kaldır derim soranlara :)

      Sil
    3. valla mp3ün suçu ne yani *-* Tamamdır sorun çözüldü ^-^ :*

      Sil
  2. Merhaba, Deeptone den geldim, takipteyim bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiiim ^-^ Hemen geliyoruuumm =)

      Sil
  3. Merhaba bendede var bu üründen aktar yüz için vermişti üzerinde saç için yazıyor yüz için kullanılabilirmi acaba içeriğinde yüz için zararlı bişey varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yüz için kullananlar olduğunu duydum ama cşdden net bir bilgiye sahip değilim kusuruma bakmayın :(

      Sil
  4. evet bu ürün ve kitoko markası ülkemizde yaygın olmadığı için pek bilinmez ama saç bakımı için en iyi ürün markasıdır tam tedavi etme özelliği vardır

    YanıtlaSil
  5. ve son 6 ayda yaptığımız bir hizmet var salonumuzda bu markanın tanıtımı için salonumuzda ücretsiz ilk bakımlarınızı yapıyoruz eger memnun kalırsanız sizin saç yapınıza uygun ürün veriyoruz veya ve saç tedavisi için en iyi içerikler bu ürünlerde ama şunu unutmayınki internetten alınan bazı ürünler yine kuaförler tarafaından satılmaktadır ve bunlar size içine dolum yapılan baska içerikte ürünler gönderilir sizde dışına aldanır normal ürün kullanırsınız
    saç sağlığınız için lütfen saç bakımından iyi anlayan bir kuaföre gidin ve onun tavsiyesi üzerine ürün kulanın egersize bütün ürünleri satmaya çalluşırlarsa ordan kuskulanın yine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsunuz dikkatli olmak lazım..

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top