30 Mart 2015 Pazartesi

Saçımın Hayat Hikayesi - Saç Bakım Önerileriniz

Saçımın Hayat Hikayesi - Saç Bakım Önerileriniz

Merhabaa, bugün sizin fikirlerinizi ve önerilerinizi merak ettiğim bir yazı ile karşı karşıyayız. ^-^ ( Resimdeki ilk 2 fotoğraf saçımın yeni hali, kesilirken çekilen fönlü halı, alttakilerde geçen ay içerisinde çekilenler. Sağ alttaki resim cinsini daha iyi belli etmek için önceden çekmiştim. Sol alttali saçta şimdi gözüme bir güzel gözüktü ..Ama belirteyim sol alttaki saçta normalde durduğu gibi değil yani muhtemelen dışarı çıkıcam diye arganı boşaltmışım :D) Neyse Saçımın Hayat Hikayesini özetle geçersem hemen anlatmaya başliyim. Küçüklüğümden beri saçım uzundu ve cinside gayet iyiydi , pırasa gibi derler ya fön çekilmiş gibi ve sağlıklıydı. Sanırım 15 yaşındayken omzuma değmiyecek şekilde kestirdim. Ay kestirmez ola mıydım anlamadım, yine belime kadar uzattım. Uzayıncaya kadarda uzadıktan sonrada cinsi çok tuhaflaştı ve ben saçıma ne fön çekerim ne düzleştiririm ne başka birşey. Yani analyacağınız saçıma hiçbirşey yapmam zarar vericek. Ama kısacık kestirdikten sonra kabarmaya başladı, daha bi mat daha bir kurudu görüntüsü oluştu. Sanki hani saçı boyarsın yanar ya heh aynen öyle oldu saçım ama sebepsiz yani, nasıl bir değişim. Sağlıklıda beslenirim yani anlamadım gitti moralim bozuldu tabi. Bir sürü saç kremi olsun her türlü ürünü kullandım uzun vadede hiç bir değişiklik olmadı. Böyle yele gibi duruyor saç, çalı gibi, daha fazla nasıl anlatabilirim diye düşünüyorum. :D Yani kısacası çok sağlıksız duruyor. Geçen sene artık kafayı üşütmeden ani bir kararla Brezilya fönü çektirdim saçıma. Ay onuda çektirmez olaydım haha >.< , :D Brezilya fönünü kısaca açıklarsam eğer birkaç kere kuaföre gidip saçınıza bir karışımı sürüp düzleştrici veya fön ile düzleştiriyorlar. Böylece saçınız 6 ay veya 1 yıl süresince dümdüz, sağlıklı gibi fönlü bir şekilde kalıyor. Ama tabiki malesef öyle olmadı, saçımı ikinci kez yıkadıktan sonra fönden eser kalmadı siz düşünün 4-5 gün falan kaldı yani. Neyse işte düne kadar yine belime kadar bir saçım vardı , bir kez saçımı kısacık kestirmiştim sonra çok pişman olduğumdan kestirmem diyordum. Dün bir çılgınlık yapıp omuz ile göğüs hizası arasında  kestirdim. Geçen sefere göre daha uzun ama yinede kestirdikten sonra biraz pişman oldum işin gerçeği. Çünkü sağlıksız, güzel olmayan bir görünümden sonra uzun saçın bir manası kalmıyor. Bende uzun bir süredir bunu diretiyordum, leyla gibi dolanıyordum :D . Neyse işte şimdi saçlarım kısa ve 2. defa kısa kestiriyorum ve alışık olmadığım için çok fena hissediyorum. Her neyse uzun saçta kabarınca bir şekilde hallediyordum toplama vs. ama kısada öyle olursa naparım bilmiyorum. Sadede gelirsem Benim bu saçı düzeltmem lazım, bunun içinde fikir ve önerilerinize ihtiyacım var. Şu aralar düşündüğüm ve araştırmasına girdiğim ürünler var. Urban Care 'in ; Mor ambalajlı Biotin ve Keratin Toniği , Mavi ambalajlı Colloge ve Keratin Serumu , Pembe ambalajlı İntense Keratin serum veya sıvı kremi. Urban Care'in bu 3 serisi tam işime yarayacak türden. Hepsinden birer ürün almayı düşünüyorum hangileri hangi üründe iyi ise onu tercih etmeyi düşündüm aklımca. Bu arada her yıkamadan sonra saçıma argan yoğu sürüyorum unutmadan söyliyeyim. Yani durumum böyle, sizde Urban serilerinden hangi ürünleri tercih etmeliyim yada tercih etmeli miyim ? veya size göre saçlarıma iyi gelecek çok iyi olan ürün nedir ? yada ne yapmalıyım ? Hakikaten bu konuda düşüncelerinizi merak ediyorum ...


Sevgilerle Yasmin DelRey - Yasmin'le Herşeyden Biraz

6 yorum:

  1. Urban setlerinden kullanmayı düşünüyorsan argan yağlı seriyi öneririm. Ben baya memnun kalmıştım saçlarımı boya ve açıcı sonrası düzeltmişti. Ama memnun kalmayanlar da varmış. Bir de biotin tonikleri yerine saf biotin hapı kullanman daha faydalı olur.Hem saçları çabuk uzatıyor hemde yapısını düzeltiyor. yaklaşık 1 senedir kullanıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında doğru diyorsunuz, biotin tüplerini şampuana boşaltmakmı mantıklı olan sizce yoksa duş sonrası masajla uygulamak mı ? Evet argan yağlı seriyi çok beğenen var bende öyle bi kararsızım ki napsam bilmiyorum, normalde argan yağını kullanıyorum onun için düşünmemiştim ama tepkiler çok iyi buda beni düşündürüyor.Yorumunuz için ayrıca teşekkür edeerim ^-^

      Sil
  2. merhaba benim blogumdada bikaç saç bakım önerisi var bakmanı öneririm özellikle saçları çabuk uzatan organix şampuan, Watsons bira özlü saç maskesi ve hindistan cevizi yağı yazılara:) buarada blogunu takibe aldım canım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Ne yazık ki bende aynı sorunları yaşadım ama matlığın bir nedeni de şampuan değişikliği olabilir ve mevsimsel değişikliği, bahar saçları çok yıpratıyor. Sana badem yağı öneririm bir de gliss'in maskeleri çok etkili oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep aynı şampuanı kullanıyorum bazen çeşidini değiştiriyorum, önerdiğin şeyleri araştırıp listeme direek ekleyeceğim aynı sorunları yaşayan biri diyorsa bunu tamamdır ^-^ yorumun için çok teşekkür ederim :*

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top