19 Şubat 2015 Perşembe

14 Şubat Sevgililer Günü İndirimi Gratis Alışverişim

14 Şubat Sevgililer Günü İndirimi Gratis Alışverişim

Karlı  bir güne daha merhabaa, rektorun sonunda tatil ettiği bugünde size 14 Şubat Sevgililer Günü İndiriminden Gratis'ten aldığım ürünleri kar temasıyla süsleyerek güzel bir yayın hazırladım. ^-^ İnstagramda alışveriş yapar yapmaz birkaç paylaşımda bulundım, eğer takip etmiyorsanız buraya tıklayarak instagram hesabıma gidebilirsiniz. :)

İlk alışverişim aşağıdaki gibiydi ... 25 ₺'yi geçince yukardaki çantadan veriyorlarmış, çantamda olduu ^-^

14 Şubat Sevgililer Günü İndirimi Gratis Alışverişim

Daha sonra tabi dayanamadım, dayanır mıyım? Hot Mama ve Smoke Balm'ı uzun süredir istiyodum, Dirty Works'ün daha fazla ürünlerini denemek istiyordum buyüzden alışverişten önce kısa bir araştırma yaparak beğenilen ve benim daha çok tercih edebileceğim ürünleri seçtim, bu ara farla içli dışlı olduğumdan Dirty Works'ün fırçası tam istediğim gibiydi onu tercih ettim, Fırça eksiğim vardı, Eklips'in açılı ve yelpaze fırçalarından aldım. Kısacası istediklerime kavuştum. ^-^


14 Şubat Sevgililer Günü İndirimi Gratis Alışverişim

Aşağıdaki resimleri numaralandırarak fiyatlarını yazmak bilip bilmeyen için daha kolay anlaşılabiliceğini düşündüm. :)

1*- The Balm Smoke Balm %40 indirimle 18 ₺'ye aldım. İndirimsiz 30 ₺ diye hatırlıyorum.
2*- The Balm Hot Mama %40 indirimle 20 ₺'ye aldım. İndirimsiz 33-35 ₺ gibi bi fiyattı. 
3*- Dirty Works Hand Cream/ el kremi indirimli 6 ₺'ye aldım. (Yüzde kaç indirimde bilemedim.)
4*- Dirty Works Moisture Mask / Nemlendirici Maske indirimli 9₺ 'te aldım.
5*- Eklips Naturel Light / Işıltı Veren Allık Fırçası indirimsiz 4₺'ye aldım.
6*- Eklips Naturel Kontür Fırçası inidirimsiz 9₺'te aldım.
7*- Dirty Works Çift Taraflı Far Fırçası indirimlimi indirimsizmi anlayamadığım 11₺'ye aldığım ürün. :D

Gratis İndiriminden Neler aldım ?

İşte benim alışverişimde bukadardı. 2. Alışverişimde geç vakitte bi telaşla gittiğim için fırçalar indirimde sanarak doluşturdum Allahtan pahalı değillermiş, normalde 7 numaralı far fırçası yerine indirimli haliyle 17₺'ye gelen The Balm'ın çift taraflı far fıraçsını alıcaktım. Bu indirimde dahada iner diye düşünerek bunu aldım. Şimdi normal fiyatını araştırıyim dedim buraya yazmak için ama okuduğum yorumlara bakılırsa beğenilmeyen ve sert br fırçaymış. Henüz kullanmdım ama biraz hüzünlendim tabi, 6tl daha koyup the balm'ınkini almak vardı... Bu tereddütüm hakkındaki yorumlarınızı gerçekten çok merak ediyorum. The Balm'ı keşke alsamıydım? Veya bu far fırçası hakkında ne düşünüyorsunuz? Gerçekten merak ediyorum, kullanmadan pişman olacağım diye korkuyorum yani. 



Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)


Gratis İndiriminden Neler aldım ?
Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.

Sevgilerle YasminDelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

10 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım ben elkremi ve maskeyi merak ediyorum acaba etkileri nasıl .Bloğunuda takibe aldım beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm en kisa zamanda blogda paylasacagim, ben size geliyorum hemen 😘😘:*

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım ben elkremi ve maskeyi merak ediyorum acaba etkileri nasıl .Bloğunuda takibe aldım beklerim...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, blogunuzu etkinlikte görüp geldim. Aldıklarınız çok albenili, güle güle kullanın.
    GFC den takibe aldım, ben de beklerim.
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederiiiiim😄 hemen geliyoruuumm😇

    YanıtlaSil
  5. Merahaba tatlım blogunu keşfettim ve çok sevdim bu arada 8 mart alışverişi için bizi aydınlatmış oldun bende bloguma beklerim sevgiyle kall

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiim, hemen geliyoruuum :))

      Sil
  6. Merhabaa, teşekkür ederiim hemen geliyoruum :))

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top