21 Kasım 2014 Cuma

Vaseline Cocoa Butter Derinlemesine Bakim (Kakao Yagi+E Vitamini)

Vaseline Cocoa Butter Derinlemesine Bakim (Kakao Yagi+E Vitamini)


Merhabalaaar, vize haftasi dolayisiyla sizlerle bu aralar pek ilgilenemedim kusuruma bakmayin ama sizler icin artik kışta gelmisken ellerimiz kurumadan ve catlamadan once harika bir kremden bahsetmek icin yararli ve amacli icin bir yazi hazirladim. :)

Vaseline Cocoa Butter Derinlemesine Bakim (Kakao Yagi+E Vitamini)

 Oncelikle ellerimiz,dirseklerimiz vs. cok kurudugunda veya catladiginda acil yardimimiza ilk basta vazelin kosar. Bu nedemek oluyor derseniz cok kurumus veya catlamis bolgelere en iyi gelen kremlerden biri vazelindir,sahsen ben durumu vahim olan ellerime direk vazelin surerdim, cok cabuk sonuc alirdim vede ellerimi yumusacik yapardim. Benim cildim kuru, hergun elime krem surme aliskanligiim olmadigindan bir sure yumusacikken ertesi gun bi bakiyorum oylesine kurumus ki hani yavas yavas kurudugunu farkedersiniz evet ama bende aniden patliyo yani bi bakiyorum oyle bir kurumuski aksamdan sabaha catlamis bile oluyor bazen. Bu hizli degisime hic ablam veremiyorum :). Her neyse daha sonra elllerim bir an once duzelip bu cirkin goruntuden ve histen kurtulmak icin sabah aksam vazeline sarilirim. Baska kremlerde elimin normal halina donmesi cok zaman aliyor hernekadar bol surerseniz surun, vazelinin daha hizli etki ettigine eminim. Gecen seneye kadar normal vazelin kullaniyordum taa ki vaseline'in kakaousunu standda gorene kadar. Kapagini acip bir kokladim sanirsiniz ki asık oldum. Cok tatli bir cikolata kokusu var ve gunes kremlerin kokusunuda andiriyor. Sahsen ben bayildim sizinde bayilicaginizi dusunuyorum.

Vaseline Cocoa Butter Derinlemesine Bakim (Kakao Yagi+E Vitamini)

Bu urunun 2 cesidi var biri benim aldigim daha sivimsi bir krem bir digeri ise kutu icerisinde daha koyu bir krem. Vazelini bilirsiniz koyu yani daha katimsi bir kremdir, benim aldigim resmen sivimsi bir krem bir digeri yogunluk bakimindan vazeline daha yakin olabilir ama benim aldigim bildiginiz krem, bir diger kutu icinde olan ise vucut losyonu haberiniz olsun. Yani sizde benim aldigim kremi tercih etmelisiniz eger ki kis icin kuru ve catlak el vs. sikayetleriniz varsa. Etkisi yine diger kremlere nazaran daha hizli oldugunu dusunuyorum, azcik sursenizde yeterli oluyor. Gratis indiriminden kremin arkasindada yazdigi gibi 100ml ini 3tl civarinda bir fiyata almistim. Icerigi icin resme bakabilirsiniz. Bence fiyatida gayet uygun. Kisacasi herkese rahatlikla tavsiye edebilecegim ve kokusuna bayildigim bir krem. Adindanda anlasilacagi gibi derinlemesine bakim ihtiyaci olanlar icin birebir. :) Soylemeden gecmeyeyim bu urunun  kakao, aloe vera ve tahil özlu 3 cesidi var. Digerlerini denemedim , onlarin yorunlarinida sizden bekliyorum. :))

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya Buraya tıklayabilirsiniz. :) Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.

Sevgilerle YasminDelRey



4 yorum:

  1. sayfanı bıraz once kesfettım ve cok sevdım senı hemen takıbe aldım bende sayfama bekliyorumm :) ayrıca bu kreme bayılıyorumm yemek mumkun olsa onu da yapacagım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa, oncelikle takibin ve yorumun icin cook tesekkur ediyorum. ^-^ sanada ziyarete geliyorum hemen, kokusu muhtesem degil mi ya *-*

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top