3 Ekim 2014 Cuma

Yine Ben, Yine Alisveris, Yine Gratis, Yine Watsons!


Merhabalaar:) Gercekten bu sefer son diyebulecegim indirim alisverisimi yaptim. Artik bu son olmali! Kendimi biyerde tutmak gerek ama dimi:) urunler hakkindaki bilgileri yakin zamanda verecegim yani aldigim urunler tekrar safama misafir olucak ama bu sefer geldiklerinde detayli bi anlatim ve degerlendirmem,memnuniyetimden bahsedicem...



Neyse gelelim ne aldim ne kadara aldim bi bakalim. Istek listemde uzun suredir olup rengine bir turlu karar veremeyipte sonunda aldigim Rimmel London'dan Kate Moss ruj 03 numara,watsonstan %40 indirimle 9tl civarinda aldim. Flormarin ojesinin rengi cok hosuma gitti oda 2.50tl falandi watsonstan indirimsiz. Son olarak universiteye giderken buyuk defterlerle cok zorlaniyordum boyle kucuk guzel ve kalite defter ariyodum ama cok pahali olunca boyle kucuk bi deftere onca para vermiyodum. Bunu 3tlye gorunce 4tane aldim her ders basina. Cok uygun bi fiyata gedli 40yprk ve ici kareli. Dis kapagi plastik ve seklide gayet hos bence ben gorunce cok begendim bu fiyati duyuncada sok oldu o ayri... Bu defterlerde gratistendi.

Ee siz indirimden neler aldiniz? Bu urunlerden alip yorumlamak istediginiz varmi merakla bekliyorum.

Yazilari size faydali olduysa veya begendiyseniz sag taraftan beni takip etmeyi unutmayin.

Sevgilerler YasminDelRey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top