24 Ekim 2014 Cuma

Neutrogena Pembe Greyfurtlu Günlük Peeling Jeli


Merhabaa, bugün yaklaşık 1.5 aydır kullandığım ve artık görüşlerimi bloga rahatlıkla yazabileceğim bir ürün olan Neutrugena'nın pembe greyfurtlu günlük peeling Jelinden bahsedeceğim.



Öncelikle Neutrogena'nın yazdığına göre sivilce oluşmunu engelliyor, sivilce çıkmasını azaltıyor, gözenekleri temizliyor, kara noktaları temizliyor, cildi ferahlatıyor vede cildi kurutmadan temizlediğini öne sürüyor. Bakalım bana göre ne kadar doğru ne kadar yanlış...



Jelin yapısında küçük tanecikler var rahat görebilmeniz için yakından çektim umarım belli oluyordur, yüzünüze sürerken sert tanecikler olsada cildi tahriş eden zarar veren birşey yok. Reklamda yüz temizleme jellerinin kötü kokusuna karşı pembe greyfurtlu serisi çıkarıp güzel kokulu temizleme jelinin üstünde durmuştu ama gerçeği söylemeliyimki kokusundan hiç hoşlanmadım. Tabiki kişiden kişiye değişir kokunun beğenilip beğenilmemesi ama şahsen ben beğendiğimi söyleyemeyeceğim, o reklamdan sonra büyük bir hevesle alıp hayal kırklığı yaşamıştım. Gelelim sivilce oluşumunu engelleyip azalttığı doğru mu, benim çok sivilce sorunum yoktur stres yada makyajdan çıkarsada etkili olduğunu düşünüyorum. Kara noktaları yok etmede aynı şeyi söyleyemeceğim, burnumda kara noktalarım var ve her nekadar daha özenlide ovsam daha uzun sürelide ovsam bir türlü kara noktalarımı yok edemiyor. Sadece biraz azalatıyor ama gene gözle görülür bir halde. Bir diğer yandan cildi kurutmadan temizlediğini söylüyor, benim cildim kuru ve bunu kullandıktan sonra yüzüm geriliyor yani kurutuyor. Daha önceden duyduğuma görede yağlı ciltleri bile kuruttuğu oluyormuş. Yüzümü temizlediğinin ve ferahlatığının farkındayım ama bence öne sürdüğü işlevleri daha etkili olmalıydı. Ben haftada bir kez normal peeling olarak uyguluyorum. Gratis'ten 10 tl civarında bir fiyata almıştım. İstediklerimi gerçekleştirmesede keşke almasaymışım demiyorum, derinlemesine temizlemesede yüzümüzün ihtiyacı olan temizliğini biraz olsun karşılıyor en azından.



Kara noktalar için kullandığım ve sivilceler için ayrıyetten kullandığım ve memnun kaldığım 2 üründen daha sonraki yayınlarımda bahsedeceğim bunun yanısıra bir sonraki yayınım sivilce ve kara noktalara ne iyi gelir? bununla alakalı olucak. Umarım yazımı beğenmişsinizdir vede faydalı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Eğer yazılarımı beğeniyor, yayınlarımın daha sık paylaşılmasını istiyorsanız sağ taraftan bu siteye katılın tuşuna basarak blogumu takip edebilirsiniz.

Sevgilerle YasminDelRey

1 yorum:

  1. Merhaba yazınızı çok beğendim. Çok bilgilendirici olmuş. Ellerinize sağlık, benimde kullanmış olduğum Neutrogena pembe greyfurt peeling jel hakkındaki yazımı inceleyebilir, dilerseniz yorumlarınızı bırakabilirsiniz.

    Neutrogena Pembe Greyfurt Peeling Jel

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top