10 Ekim 2014 Cuma

Betty Boop 19 Numaralı Diva Platin Oje



Merhabaaa, bugün sizlere rengine hasta olduğum Betty Boop ojeden bahsetmek istiyorum. Bu ojeyi 3.50 tl'ye gratislerden indirimsiz fiyatıyla aldım. Rengi bu aralar çokça kullanılan ve moda olan simli gri veya başka değişle platin rengi ama betty boop ojede 19 numara DIVA adıyla satışa sunulmuş.




Tırnaklarıma 2 kat beyleyici oje sürdükten sonra tek kat olarak sürdüğüm betty boop oje yukardaki resimdeki gibi. Resimlerde belli etmeye çok çalıştım ama yinede belli olmamış olabilir, tek kat sürüldüğünden tırnagınızın rengi gözüküyor aralardan, tırnagınıza yukardan yada aşağıdan bakınca daha çok belli oluyor ten renginiz. 1 gün boyunca tek kat olarak kullandım resimlerdede gördüğünüz gibi tırnak uçlarımdan açılmaolmuş yani oje resmen çıkmış. Tırnaklarımı henüz uzattıgımda dolayı tırnak şekillerimden dolayı kusuruma bakmayın ama biran önce bu yazıyı yazmak istedim. Belki 2 kat besleyicinin üstüne sürdüğüm için sürmekte biraz zorlanmış olabilirim.




Gelelimki ojenin daha detaylı yapısına tırnaktaki kusuruları belli eden bir oje ama neden aldın derseniz tabi ki renginden dolayı. Şimdi yukarıda gördüğünüz resimler ise 2.katını sürdüğüm zamanki hali yani 2kat besleyici üstüne 2kat betty boop oje sürülmüş hali. Artık ten rengim ojenin arkasından gözükmüyor, tırnagıma aşağı veya yukardan baktığımda tırnağımın gözükmesi gibi bi durum yok yani oje tamamiyle görüntü olarak mükemmelleşti diyebilirim.

Başka ne söylebilirim diye düşünüyorum, bir oje için fazlamı konuştum bilmiyorum ama yazımı bitirmeden son diyeceğim şey oje fırcada kuruyabiliyor yani ben sıkça içie sokup sokup sürüyorum yoksa tırnagınıza sürdüğünüz iyi dağılmıyor,şekil veremiyorsunuz muhtemelen havada çok kaldıgı için kurudugundandır ki bir tırnaktan bir tırnaga yada iki tırnak olsun nasıl böyle hızlı kuruyabilirki, belkide bu ojeyi begendiğimden dikkat etmişimdir belki diğerlerindede oluyordurda farketmiyorumdur onada siz karar verin :) Son olarak kuruması kısa sürmüyor şahsen ben tırnağım şekil oluşmasın diye bakmayıp 5dk boyunca üfleyip durup emin olduktan sonra dokunuyorum ama hemen kurumadığı aşikar . :)


Umarım yazım faydalı olmuştur ve beğenmişsinizdir, yazacağınız yorumları merakla bekliyorum. Yazılarımı kaçırmamak ve beni sevindirmek adına sağ taraftan bloguma katılabilir, google plus hesabıma takip edebilirsiniz.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, uğradıgınız için teşekkür ederim.

Sevgilerle YasminDelrey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top