27 Eylül 2014 Cumartesi

Gratis Indirimi Alisverisim part2



Merhabalaaar, ben bugun gene bir gratis subesine gidip bisey almadan duramadim. Tirnaklarimi uzatamadigimdan ama cirkin gorunmesindende sıkıldigimdan artik  tirnaklarimin boyle kotu durmasina bi dur demek istedim oyuzdende bu sefer tirnaklarim icin besleyici yaglardan olusan kalyon, tirnak guclendirici ve sertlestirici olan nk oje ve otacinin gul suyunu aldim. Hatirladigim kadariyla kalyon indirimsiz 7tl, nk oje 3.50tl, gul suyunu indirimli 5tlye aldim. Gratisten aldigimi soylemeden gecmiyim. :) bugunki alisverisimde boyleydi. Siradaki almak istedigim istek listemi dusununce rimmel london in kate moss rujlarindan mor tonlarinda bir ruj, flormarin pembe sekilli sungeri, flormarin cc kremi var. Artik bu ara alisverise bi dur demem gereksede bakalim almadan durabilcekmiyim...



Bu aldigim urunlerden sizin kullanmis oldugunuz varsa yorumlarinoz merakla bekliyorumm. Gratis indiriminden neler aldiginizida merak etmiyor defilim tabiki.  Mesajlarinizii bekliyoruum.

Sevgilerler YasminDelRey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top