1 Ağustos 2014 Cuma

The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı / The Balm Mary Lou Manizer HighLighter

The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

Merhaba:) bugün sizlere çok beğendiğim The Balm markasının Mary Lou Manizer adlı aydınlatıcısından bahsetmek istiyorum. İndirimden 25 tlye aldım. Genelde esmer tenliler veya pembe alt tonuna sahip olanlar Cindy Lou'yu tercih ediyor. Gelecek günlerde onu alır mıyım bilmem ama Mary Lou bana daha sempatik geldi. Bunu kullanmaya başladığımdan beri çevremdekilerin bugun sende bir farklılık var, bugun çok güzel olmuşsun gibi ifadelerini duymaya başladım diyebilirim. Bolca simli bir yapısı var ve genelde elmacık kemiklerimden şakağıma dogru sürüyorum. Buna burun kenarlarımdan elmacık kemiklerimin üstünden geçerek şakağıma doğru sürdüğümde söylenebilir. Şahsen ben burun kenarlarıma pek deydirmiyorum. Aydınlatıcı gerçekten surat tipini çok etkileyen bir ürün, aldığımdan bu yana artık günlük makyajımda eksik etmediğim bir ürün. Elmacık kemiklermi öne çıkarıyor ve sürünce kendimi daha güzel hissediyorum . ^-^

The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı


The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı


Yuzunuzde aydinlik durmasini istediginiz bolgelere surebilirsiniz. Kimisi elmacik kemigi belirgin olsun diye elmaciklarina, burnu duz dursun diye burnuna, kasi kalkik dursun diye kas altina aurenlerde var. Benimde burnumun bir tarafında kemik gibi bişey var, burnumun daha düz durması için parlak şeyler sürüldüğünü duymuştum. Bu dışarı çıkmadan önce sürülen bir krem veya parlak bir makyaj malzemesi buda tabiki aydınlatıcı. Burnumun boyuna şeklinde sürdüğümdede çok güzel bir görüntü elde ettim gerçekten. Ama önemli olan kemiğin üstüne sürmek değil, burnun üstüne boyuna bir şekilde sürmek gerekir. Burnumdaki kemik yan tarafta olduğundan yan tarafa aydınlatıcı sürersem hem kemiği büyütmüş olurum hemde ön profilden bakıldığın burnumu yamultmuş olurum. (Bu konuya fazla girmemeyi teercih ediyorum nedeni iste bu konudan çok güzel bir yazı çıkar ^-^ ) Far olarakta kullanıyorum hatta bazen rujumun üstüne bile sürüyorum. Nasıl durdugunu merak ediyorsanız birkaç resim çektim sizler için onları inceleyebilirsiniz:) Ben aldığım için çok mutluyum hem çok kullanış hemde çok güzel bir görünüm sağlıyor düşünmeden alın diyebileceğin nadir ürünlrden biridir:)

Kalıcılık bakımındansa mesela ben sabah sürdüğüm geceye kadar tabiki biraz yok oluyor aynı kaldığı söylenemez ama olacak okadar:)


The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı


The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

İstediğiniz ürün olursa yada sormak istediğiniz başka birşey varsa yorum bırakabilirsiniz:)

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tıklayın . :) :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;

TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey

INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari

GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts

GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com

YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg


Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle YasminDelRey


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top