3 Ağustos 2014 Pazar

Maybelline NewYork BABY Lips Balm / Balmı

Maybelline NewYork BABY Lips Balm / Balmı


Merhaba, bugün sizlere Maybelline NewYork BABY Lips Balm / Balmından bahsedeceğim. Uzun süredir ismini duyup beğenildiğini düşündüğüm bu lip balmı gratis indriminden 6tl ye aldım.aslında çileklisini istiyordum ama kalmamıştı, bende bunu aldım. Neyseki şeftaliliymiş, okadar güzel kokuyor ki. Ben bundan önce birsürü lip balm kullandım, kokusunu en hafif bir okadarda güzel hissettiğim bu diyebilirim. Diğer lip balmlara göre çok ağırlık yapmadıgını düşünüyorum ama ağırlık yapmıyorda diyemem.

Maybelline NewYork BABY Lips Balm / Balmı


Ayrıca hafif bir renk veriyor, birazda parlaklık,sim veriyor. Buda çok hoşuma gitti sizler için resimlerle farkıgöstermek istedim. Rujunuzu sürmeden önce lipbalm sürün derlerdi buda size bir püf noktası olsun. Daha kalıcı olmasını sağlıyormuş. Nemlendirmeside gayet iyi ben akşam sürdüğümde bir iki saat içinde dudağım tamamiyle emiyor ve yumuşak bir etki bırakıyor. Almanızı tavsiye ederim tabi ki ama şimdilerde duyduğum çokça iyi balmlar var onlarıda bloguma misafir ettikten sonra karşılaştırmalarını yapmayı düşünüyorum. :) Umarım yazımı beğenmissinizdir, yorumlarınızı bekliyorum...

Maybelline NewYork BABY Lips Balm / Balmı


Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top