26 Haziran 2014 Perşembe

Makyajda PÜF Noktaları vol1 - Gözaltı Morluklarına ELVEDA!



1) Gözaltı morluklarına ne yapmalı?





*Günde birkez olmak şartıyla sürekli uygulanıp göz altı morluklarının azalmasına sebep olan şeyler ( = patetes suyu, salatalık , poşet çayı) tek yapmanız gereken şet gözünüzün üzerinde 15dk civarında tutmanızdır.



*Gözaltı morluklarınız çok fazlaysa ve makyajla bile kapanmıyorsa kapatıcıyı sürmeden önce gözünüzün morluğu kırmızı ise yeşil far, gözünüzün morluğu mor ise sarı far, gözünüzün morluğu mavi tonlarındaysa turuncu farı ten renginize uygun bir pudrayla biraz karıştırıp göz altınıza yedirdikten sonra kapatıcıyı sürün herşey daha güzel olacaktır.

*Gözaltı morluğu yapacak bir sürü hastalık vardır tabi bunun yanında bu hastalıklardan hiçbiri sizde olmasa bile yaptığınız şeylerdende göz morlukları ortaya çıkar mesela uykusuz kalmak, tv ye bilgisayara çok bakmak, kendimizi ve gözlerimizi yorucak şeyleri çok yapmak gibi. Göz altı morluğu genetikte olabilir kansızlıktanda olabilir yada başka bir hastalıktanda olabilir. Tedavisi yoktur. Sadece azaltılabilir.

En iyi ürünlerde biri olmak üzere benimde kullanıp tavsiye ettiğim max factor gözaltı konsülünü alabilirsniz. :)

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Faydalı bir paylaşım olmuş. Bir aralar göz altını canlandırmak için yeşil çay poşetlerini buzlukta beklettikten sonra göz altlarıma yerleştiriyordum ve mucizeler yaratmasa da hafif bir canlılık hissi yaratıyordu.

    Bu arada blog tanıtım videosuna bayıldım zaten Lana Del Rey'in sesiyle başlaması bile tamamdır ben bu blog u takibe alırım demem için yetti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gozaltina aman aman bi care pek yok malesef, denedigimden biliyorum:) Guzel yorumlariniz icinde cok tesekkur ederim, video cok izlenmesede bi tanitim videomuz olsun dedim, bende sizi takibe aldim tekrar tesekkurler:)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top